خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: جانبازان الگوی ارزش‌های اسلامی و مروّجان معنویت در جامعه به شمار می‌آیند.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۴۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در راستای سرکشی و دلجویی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران اکیپی متشکل از مسئول نمایندگی ولی فقیه ، مسئول روابط عمومی و تبلیغات و مسئول سیاسی سپاه بوکان از خانواده جانبازعثمان زارعی که در اثر ترور گروهکهای مزدور ضد انقلاب به درجه جانبازی رسیده است  دیدار شد.

در این دیدارکه دریک فضای صمیمی ودوستانه انجام گرفت حجت الاسلام  روح ا... فتحی  با اشاره به فضیلت جانبازی در راه خدا گفت: همه ی مردم ما مدیون خون شهداء و زحمت ها و ایثارگرای های  جانبازان عزیز و خانواده آنان است چرا که خانواده شهداء و ایثارگران با تربیت جوانان خود باعث حفظ و صیانت از دین و سرزمین عزیزمان شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان به جمله تاریخی حضرت امام در خصوص سپاه که (( اگر سپاه نبود کشور نبود)) اشاره کرد و افزود: همانطوری که تاکنون توانسته‌ایم با عنایات الهی و حضور و همت مردم از سختی‌های بزرگ در مسیر انقلاب اسلامی عبور کنیم، بی‌تردید از این به بعد نیز با همان روحیه خواهیم توانست بر مشکلات غلبه کنیم.

وی تحمّل سختی‌ها و مشکلات جسمی و روانی و پیامدهای اجتماعی آن برای کسب رضایت الهی و انتقال فرهنگ ایثارگری به دیگران را از رسالت جانبازان دانست و گفت : آنان با ارج نهادن به ارزش‌های دینی و اسلامی و با ترویج فرمان‌های اصیل اسلامی و عمل به آن‌ها، باعث تشویق افراد جامعه و هدایت آنان و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب می‌گردند.

ارسال نظرات