خبرهای داغ:
سرداور مسابقات تیراندازی دومین جشنواره«شمیم خانواده» خبر داد

حضور ۲۳۰ تیرانداز در دومین جشنواره «شمیم خانواده»

سرداور مسابقات تیراندازی دومین جشنواره«شمیم خانواده» گفت: مسابقات تیراندازی دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» با حضور ۴۳ تیم و حدود ۲۳۰ نفر تیرانداز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۶۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

حضور ۲۳۰ تیرانداز در دومین جشنواره «شمیم خانواده»خدیجه برمکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به میزبانی استان همدان اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۴۳ تیم برگزار شد و این تیم‌ها در چهار رده انفرادی شرکت کردند و حدود ۲۳۰ نفر تیرانداز در مسابقه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه روز اول را با مسابقه تفنگ شروع کردیم و روز دوم مسابقات تپانچه برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات در رده‌های سنی‌ زیر ۱۸ سال، زیر ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال برگزار می‌شود.

سرداور مسابقات تیراندازی گفت: در هر رشته به ۱۸ نفر جایزه انفرادی داده می‌شود و در مجموع تفنگ و تپانچه نیز به نفرات اول تا سوم کاپ، مدال و جایزه اهداء می‌شود.

وی در خصوص برگزاری مسابقات در همدان تصریح کرد: تلاش شده در بهترین سطح مسابقات از لحاظ قوانین اجرایی مسابقات تیراندازی اجرا شود و اجازه نمی‌دهیم هیچ تخطی از قانون انجام شود.

برمکی در خصوص اهمیت ورزش بانوان و توجه سپاه به این امر گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف نشان از توجه سپاه به رشته‌های ورزشی بانوان در خانواده دارد که طی دو سال اخیر با برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» با حضور تیم‌های برتر در این زمینه اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است از ورزش خانواده و ورزش بانوان حمایت شود که هم از لحاظ امتیاز و رکورد تمام رشته‌ها ارتقا پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار