رئیس سازمان بسیج مداحان استان گیلان گفت: همایش بزرگ طلایه‌داران عاشورا پنج‌شنبه ۲۳ شهریورماه در رشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۶۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محمد پوراسماعیلی اظهار داشت: همایش بزرگ طلایه‌داران عاشورا پنج‌شنبه 23 شهریورماه ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان گیلان با بیان اینکه همایش طلایه‌داران عاشورا پنجمین اجتماع بزرگ مداحان استان گیلان است عنوان داشت: هدف از برگزاری این همایش بالابردن سطح معلومات مداحان و غنی‌سازی محتوای مجالس در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه هدف دیگر همایش طلایه‌داران عاشورا یکپارچه‌سازی هیئت‌های مذهبی در سطح تراز انقلاب اسلامی است گفت: سازمان بسیج مداحان گیلان قبل از مناسبت‌های ماه مبارک رمضان، ایام فاطمیه و ماه محرم برنامه‌هایی برای آماده‌سازی مداحان تدارک می‌بیند.

پوراسماعیلی با اشاره به شعرخوانی شاعر آئینی حمیدرضا گروه‌ای در این مراسم اعلام داشت: به‌جهت مصادف شدن هفته دفاع مقدس با دهه اول ماه محرم سردار حسین کاجی برای فیض بردن حاضران از حال و هوای دفاع مقدس سخرانی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان گیلان با اشاره به اینکه غلامرضا سازگار در همایش طلایه داران عاشورا مداحی می‌کند بیان داشت: این همایش با ‌همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان برگزار می‌شود

با بیان اینکه تجلیل از مداحان مدافع حرم گیلانی در این مراسم انجام می‌شود ابراز داشت: در این مراسم از نماهنگ دستم را بگیر که تولید سلزمان بسیج مداحان گیلان و معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان است رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات