خبرهای داغ:
به مناسبت روز صنعت چاپ

تجلیل از مدیران چاپخانه داران در شاهرود

به مناسبت روز صنعت چاپ، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود درنشستی که با مدیران چاپخانه های شهرستان داشت، از زحمات و تلاش آنها در عرصه چاپ و تبلیغات تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۲۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری درنشست مدیران چاپخانه داران دراتاق جلسات این اداره هدف از برگزاری این نشست را خدا قوت از زحمات یکساله مدیران و دیگر فعالین عرصه صنعت چاپ و تبلیغات عنوان کرد و افزود: شما عزیزان هستید که با تمام مشکلات صنعت چاپ را در شهرستان زنده نگهداشته اید.
وی گفت:: درشهرستان شاهرود صنعت چاپ و تبلیغات از سابقه و توانمند یهای بالایی برخورداراست و این توانمندی را دارد تا در تمامی زمینه‌های چاپی و ... خدمات با کیفیت بالایی را به مشتریان خود ارائه دهند که این یک کاربسیاربزرگ وارزشی برای شهرستان است.
آشوری افزود: اگرصنعت چاپ و تبلیغات درشهرستان ازسوی دستگاه‌ها و شرکت‌ها مورد حمایت قرار گیرد نقش بسیار مهمی دراشتغال، تولید سرمایه و اقتصاد خواهد داشت.
مدیران چاپخانه‌ها هم ضمن تشکرازبرپایی این نشست پیشنهادات خود در رابطه با کمبود‌ها، مشکلات و رونق هرچه بهترصنعت چاپ و تبلیغات در شهرستان مطرح کردند.
در پایان این نشست ازمدیران چاپخانه‌های شهرستان با اهدای لوح تقدیر وهدایایی تجلیل به عمل آمد.
 
تجلیل از مدیران چاپخانه داران در شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها