خبرهای داغ:
کارگاه نقاشی در شهر مجن با حضور هنرمندان کوچک و مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۲۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مجن، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود کارگاه نقاشی با موضوع فرهنگ شهروندی و داشتن شهر زیبا ایدال با حضور کودکان و نوجوانان و مسئولین محلی در سالن کتابخانه عمومی مجن برگزار گردید.
امام جمعه مجن در این مراسم ضمن تشکر از دست اندر کاران این برنامه گفت:: شهرمجن دارای استعداد و خلاق بسیار بالایی در زمینه‌های فرهنگی، قرآنی و... است که باید تلاش شود این استعداد و خلاقیت‌ها شکوفا گردد.
حجت السلام والمسلمین جناتی افزود: الحق والنصاف شهرداری مجن به همراه اعضا شورا اسلامی اعلاوه بر اقدامات عمرانی و زیر ساختی در شهر درانجام برنامه‌های فرهنگی پیش قدم هستند و این اقدام با توجه به اینکه در آستانه باز گشایی مدارس و سال تحصیلی جدید هستیم کار بسیار قابل تحصین می‌باشد.
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود هم در این برنامه از فعالیت‌های مفید و ارزشمند اداره کتابخانه‌های شهرستان شاهرود، شهرداری و شورای اسلامی شهر مجن تقدیر نمود و با اشاره به اینکه رسالت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این را ایجاب می‌کند که در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری پیش قدم باشد، لذا تلاش می‌نمایم با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری زمینه‌های نشاط و مفرح را برای خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان مهیا سازیم.
وی افزود: اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آمادگی دارد با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر مجن به مناسبت‌های مختلف با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی زمینه اوقات فراغت جوانان این شهر را پرنماید.
اصغرملانجفی رئیس شورای اسلامی شهر مجن نیز دراین برنامه یکی از اهداف برنامه‌های شورا را دراین دوره انجام وگسترش فعالیت‌های فرهنگی در کنار برنامه‌های عمرانی عنوان کرد و از اجرای چنین برنامه‌هایی ابراز خرسندی نمود.
شهردار مجن نیز، گفت:: کودکان آینده سازان کشورهستند، لذا ما مسئولان باید در حوزه سیاست گذاری، برنامه ریزی و عملکردی ازهیچ تلاشی در راستای رشد و شکوفایی کودکان، نوجوانان و جوانان دریغ ننمایم و برای استیفای حقوق آن‌ها بکوشیم.
مجید اقایی افزود:ما در این دوره با همکاری شورای اسلامی شهر برای رشد و شکوفایی نوجوانان و جوانان برنامه ریزی نموده ایم تا این عزیزان در فضای شهری مناسب و روحیه خوب رشد وتعامل باشند.
وی درادامه از همکاری دستگاه‌های مذکور در برگزاری چنین برنامه‌هایی تقدیر نمود و اظهار داشت:اجرای چنین برنامه‌هایی اعلاوه بر آموزش شهروندی یک روز شاد را برای کودکان، نوجوانان و جوانان فراهم خواهد کرد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود هم دراین مراسم هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی را اخت گرفتن کودکان، نوجوانان و جوانان به فضای کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و افزود: سوق دادن کودکان، نوجوانان و جوانان به چنین فضای، شادی را برایشان به ارمغان خواهد آورد تا از دریجه نقاشی بتوانیم شهر ایدال آن‌ها را طرحی کنیم.
وی مطالعه و اجرای چنین برنامه‌هایی را بالا بردن اطلاعات و فرهنگ مردمی دانست، لذا انجام کار‌های فرهنگی صبوری می‌خواهد.
درپایان با اهدای هدایایی از سوی شهرداری، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود از شرکت کنندکان در کارگاه نقاشی تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها