خبرهای داغ:
مسئول فنی مسابقات دارت در جشنواره «شمیم خانواده» خبر داد
مسئول فنی مسابقات دارت در جشنواره «شمیم خانواده» از حضور ۳۸ تیم دارت در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌میزبانی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۷۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

حضور ۳۸ تیم دارت در دومین دوره مسابقات «شمیم خانواده»افسانه شیدائیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» ویژه همسران و دختران پاسداران اظهار داشت: ۳۸ تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مسابقات از سطح خوبی برخوردار است و نسبت به سال گذشته در سطح بالایی است، گفت: مسابقات به صورت گروهی حذفی برگزار می شود.

مسئول فنی مسابقات دارت در جشنواره «شمیم خانواده» عنوان کرد: نحوه برگزاری مسابقات به صورت گروهی بوده و از هر استان در سه رده سنی زیر ۲۰ سال،۲۰ تا ۳۰ سال و ۳۰ به بالا برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: این سه رده سنی هر کدام ۳ برنده خواهد داشت که معرفی می‌شود و از لحاظ ‌کیفی نیز نسبت به سال گذشته در سطح بالا بوده و داوران نیز حرفه‌ای‌تر هستند‌.

شیدائیان در خصوص ارزیابی سطح مسابقات نسبت به دوره نخست افزود: سطح مسابقات بسیار عالی است و همچنین نسبت به ورزش بانوان سپاه اهمیت خاصی قائل شده و به زنان بها داده می‌شود.

وی در خصوص برندگان این مسابقه تصریح کرد: برنده‌ها هنوز مشخص نیست و تا ظهر فردا نفرات برتر در هر رده سنی مشخص می‌شود و بعد از جمع‌بندی، امتیازات هر تیم مشخص می‌شود.

مسئول فنی مسابقات دارت در جشنواره «شمیم خانواده» در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این مسابقات به صورت گروهی برگزار می‌شود و از هر شهری یک نفر در یک گروه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات