چشم امید ۲هزار دانش‌آموز نیازمند استان سمنان به جشن عاطفه‌ها

دو هزار دانش آموز و ۲۸۰ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان برای تامین هزینه‌های تحصیلی خود چشم امید به جشن عاطفه‌ها دوخته‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۶۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، محمد شجاعان، قائم مقام کمیته امداد استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه سال جدید تحصیلی، گفت: این جشن با هدف تامین حداقل نیاز دانش‌آموزان نیازمند در ۵۳ پایگاه این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها در روز پنجشنبه بیست و سوم شهریور در پایگاه های کمیته امداد، بیست و چهارم شهریور در مصلاهای نماز جمعه و نوزدهم مهر ماه در مدارس استان سمنان برگزار می شود، افزود: پیش بینی می شود امسال ۴۰۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شود.

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به رشد ۹ درصدی کمک مردم نیک اندیش در جشن عاطفه ها در سال گذشته نسبت به سال ۹۴، گفت: پارسال، ۳۵۰ میلیون تومان شامل کمک های پایگاه های شهری، مراکز نیکوکاری و مدارس در جشن عاطفه ها جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه پایگاه های شهری جشن عاطفه ها نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است، افزود: مردم می توانند با استفاده از فضای مجازی و ارائه کمک از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۰۲۳*۸۸۷۷* در این کار نیک همکاری داشته باشند و یا به حساب بانک صادرات به شماره ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴ مبالغ اهدایی خود را واریز کنند.

محمد شجاعان با اعلام اینکه دو هزار دانش آموز و ۲۸۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند، گفت: دین اسلام دین محبت محوری است و جشن عاطفه ها در کشور و دین اسلام طرفداران زیادی دارد و یکی از جلوه های محبت است که در شروع سال تحصیلی جدید به کمک دانش آموزان نیازمند می آید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار