سنگ های گوهری که وارد کشور شده همگی از جنس رزین رنگ است که باقیمت 350 تومان به فروش می رسد. وقتی حمایت صورت نمی گیرد طبیعتا نگاه ها به سمت اجناس وارداتی می رود چراکه سودآوری بیشتری برای آقایان دارد.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۴۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۸

محمد فراهانی کارآفرین بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره سرمایه گذاری خود برای راه اندازی شرکت که با آن برای 40 نفر اشتغال زایی ایجاد شد گفت: بدون هیچ حمایت از سازمان ها و نهاد های مختلف، توانستم با 16 میلیونی پس انداز اشتغال زایی کنم و در حال حاضر پس از چند سالی که گذشته است صاحب چندین شرکت و کارخانه به ارزش 4.5 میلیارد شده ام..

وی در خصوص نارضایتی خود از دولت به دلیل عدم حمایت هایش گفت: تا به الآن هیچ یک از سازمان های دولتی در اوایل کار که نیاز به وام بود هیچ همیاری صورت نپذیرفت. این روی برگردان ها حتی در شکل های بزرگتری هم صورت گرفته است که به عنوان مثال طرح جامعی را برای تولید و اشتغال زایی 100 نفری را برای آقایان ارسال کردم اما هیچ اتفاقی نیافتاد.

این فعال بسیجی تصریح کرد: مسئولین زیادی اعم از مشاوران وزیر صنعتی و اقتصادی، نماینده مجلس و چندی پیش مدیرکل استان های کل کشور به کارخانه و کارگاه های ما سر زدند و به گفته خودشان تا به حال چنین فضای تولیدی را با ظرفیت ها و پتانسیل های قوی ندیده بودند. این بازدیدها در حالی صورت گرفت که هیچ حمایت از این بخش تولیدی صورت نگرفت.

فراهانی همچنین درمورد اجناس چینی که وارد کشور می شود عنوان کرد: سنگ های گوهری که وارد کشور شده همگی از جنس رزین رنگ است که باقیمت 350 تومان به فروش می رسد. وقتی حمایت صورت نمی گیرد طبیعتا نگاه ها به سمت اجناس وارداتی می رود چراکه سودآوری بیشتری برای آقایان دارد. جالب اینجاست در هر اداره دولتی و نهاد های مربوطه یک تیم با نام اقتصاد مقاومتی تشکیل داده اند اما هیچ اثری از آن ها دیده نمی شود.

ارسال نظرات