عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

پرونده شهدای منا در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده شهدای منا در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد و وضعیت حقوقی خانواده‌های شهدای منا برقرار گردید و بقیه مشکلات نیز بزودی حل خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۳۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، هاجر چنارانی در مراسم گرامیداشت شهدای منا که شب گذشته در محل امام زاده محروق برگزار شد، گفت: یاد و خاطره همه انسان‌هایی که برای برافراشتم پرچم جمهوری اسلامی ایران جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: روزی که در تشییع جنازه این عزیزان شرکت کردم گفتم که این افراد شهید هستند و مقام معظم رهبری نیز اشارت فرمودند: ک. این عزیران در جوار شهدا دفن شوند.

چنارانی گفت: پرونده شهدای منا در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد و وضعیت حقوقی خانواده‌های شهدای منا برقرار گردید و بقیه مشکلات نیز بزودی حل خواهد شد و بعد از برگشت کاروان حجاج جلسه‌ای دیگر در کمیسیون امنیت ملی برگزار خواهیم کرد که مصوبات دیگری را برای این خانواده‌ها در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: ما خانوده‌های شهدا باید اتحاد داشته باشیم و بدانیم شهدا زنده هستند و نزد خداوند رزق و روزی می‌گیرند، چه شهدای دفاع مقدس، منا و شهدای مدافع حرم همه شهدای اسلام هستند.

نمانیده نیشابور و فیروزه گفت: دومین شهرستان شهیدپرور ایران اسلامی با توجه به جمعیت شهرستان هستیم، در شهید پروری و ولایتمداری نیشابور همیشه افتخارآفرین است.

وی ادامه داد: ما فرزندان شهدا آموختیم که پدر ما در جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری است و امروز این فرک برتر به شما نیز منتقل می‌شود، نیشابور با توجه به گستردگی خانواده شهدا ممکن است نسبت به برخی کوتاهی صورت گرفته باشد، اما ما سعی خود را می‌کنیم تا برای تمام قسمت‌های بنیاد شهید اعتبارات ویژه‌ای بگیریم تا به خانواده شهدا برسد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار