مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان البرز:
مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس از برقراری نمایشگاه های کتاب در سراسر استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۳۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مدیر هنر و رسانه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس از برقراری نمایشگاه های کتاب در سراسر استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبرداد.

برپایی نمایشگاه های کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر استان البرز

سید مهدی اورعی در گفتگو با خبرگزاری بسیج البرز افزود : با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و درخواست های مکرر در خصوص برپایی نمایشگاهای کتاب، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان با همکاری اداره کتاب معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین اقدام به واگذاری کتاب جهت نمایشگاه با شرایط ویژه نموده است ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج می توانند با شرایط خاص نسبت به دریافت کتاب و برپایی نمایشگاه اقدام نمایند.

ایشان در پایان با ابراز امیدواری در خصوص نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در اقشار مختلف جامعه گفت: متقاضیان برپایی نمایشگاه کتاب می توانند جهت دریافت لیست کتاب ها و کسب اطلاع بیشتر با شماره 09332627265 تماس حاصل نمایند.

 

خبرگزاری بسیج استان البرز

ارسال نظرات
پر بیننده ها