منش پهلوانی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان ورزش بسیج محسوب می‌شود که مورد توجه این سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۲۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در افتتاحیه نهمین دوره المپیاد ورزشی بسیج کشور در زنجان گفت: ایجاد مراکز شناسایی استعداد‌ یابی ورزشی بسیج یکی از اقدامات مهم در سطح کشور بوده که در سراسر کشور شکل گرفته است.

سردار داود آذرنوش افزود: میزان شناسایی در کشورهای پیشرفته به دلیل سرمایه‌گذاری بر روی نوجوانان، زیاد است به همین منظور اقدامات مهمی در بسیج جهت استعدادیابی در پایگاه‌های بسیج  شکل گرفته است.

وی در ادامه بااشاره به فعالیت چند ساله پایگاه‌های بسیج ورزشکاران در سطح کشور اظهار اشت: از ابتدای فعالیت پایگاه‌های بسیج ورزشکاران استعدادیابی از جوانان در سراسر کشور در رشته‌های مختلف انجام می‌شود.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور تصریح کرد: موضوع منش پهلوانی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان ورزش بسیج محسوب می‌شود که مورد توجه سازمان قرار دارد که در همین راستا با برگزاری محافل انس با قرآن‌کریم و مجموعه اقدامات فرهنگی در پایگاه‌های استعدادیابی، از جمله برنامه‌های این بخش تلقی می‌شود که خوشبختانه از فعالیت خوبی نیز برخوردار هستند. همچنین ارتقای سطح معرفتی نوجوانان از اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در سه حوزه تحصیل و تهذیب و ورزش اظهار داشت: هزینه کردن در سه حوزه تحصیل و تهذیب و ورزش در واقع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

 رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به احداث سه هزار سالن ورزشی در سطح کشور گفت: ساخت سالن‌های ورزشی در رشته تیر اندازی و ورزش زورخانه‌ای در سطح کشور در دستور کار سازمان بسیج قرار دارد و با جدیت این موضوع در حال پیگیری است.

 آذر نوش از برگزاری دوره آموزشی بصیرت افزایی برای مربیان  ورزشی در مشهد مقدس خبر داد و افزود: 16 تا 22 مهرماه دو دوره برگزار می شود  که 400 نفر از مربیان تحت عنوان دوره بصیرت از خانم‌ها و آقایان در این دوره شرکت خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه 280 هزار نفر از قهرمانان ملی جذب بسیج شدند ودر  کارهای فرهنگی  فعالیت انجام می‌دهند افزود: 14 رشته بسیج نیز در سطح حرفه‌ای در لیگ‌های برتر دسته یک و سایر لیگ‌ها فعالیت می‌کنند.

 

ارسال نظرات