خبرهای داغ:
فرمانده حوزه محمد رسول الله سپاه ناحیه گرمسار خبر داد؛

یادبود شهید حججی در گرمسار برگزار می شود

فرمانده حوزه محمد رسول الله سپاه ناحیه گرمسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم از برگزاری مراسم یادبود شهید حججی در گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۰۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

حسن آبادی فرمانده حوزه محمد رسول الله سپاه ناحیه گرمسار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار از برپایی مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم محسن حججی خبر داد و گفت:این یادبود به همت حوزه مقاومت  محمد رسول الله سپاه ناحیه گرمسار و همکاری هیئت مذهبی قاسم ابن الحسن(ع) گرمسار برگزار میگردد و گفت بسیجیان در این برنامه به استقبال ماه محرم الحرام میروند و خود را برای عزاداری امام حسین(ع) آماده می کنند.

وی  در ادامه به قسمتی از وصیت نامه شهید حججی اشاره کرد و افزود: به تمام بسیجیان و مردم پیشنهاد میکنم وصیت نامه این شهید شاخص و نمونه را بخوانند و به آن عمل کنند  شهید حججی در وصیت نامه خود مینویسد"حالا که دستهایم بسته است می‌نویسم نه با قلم که با نگاه و نه با جوهر که با خون، رو به دوربین ایستاده‌ام و ایستاده‌ام رو به همه شما، رو به رفقا، رو به خانواده‌ام، رو به رهبر عزیزم و رو به حرم. حرامزاده‌ای خنجر به دست است و دوست دارد که من بترسم و حالا که اینجا در این خیمه‌گاهم هیچ ترسی در من نیست. تصویرم را ببرید پیشکش رهبر عزیز و امامم سید علی خامنه‌ای و فرمانده‌ام حاج قاسم و به رهبرم بگویید که «اگر در بین مردمان زمان خودت و کلامت غریبید ما اینجا برای اجرای فرمان شما آمده‌ایم و آماده تا سرمان برود و سر شما سلامت باشد»."

حسن آبادی گفت: امیدوارم بتوانیم به وصیت این شهید عمل کنیم و ادامه دهنده راه محسن حججی و شهیدان مدافع حرم باشیم.

فرمانده حوزه محمد رسول الله سپاه ناحیه گرمسار در پایان از زمان و مکان برگزاری این یادبود خبر داد و گفت: این برنامه در روز پنجشنبه 23 شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در هیئت قاسم ابن الحسن(ع) گرمسار برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها