خبرهای داغ:
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد تاكستان:
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد تاكستان گفت: محروميت زدايي از مسائلي است كه هميشه مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب بوده است و با توجه به شاخص‌هاي اجتماعي پيشرفت و توسعه، از ابزارهاي اساسي اين حوزه به شمار مي رود در واقع حركت جهادگران مصداق اقدام و عمل است.
کد خبر: ۸۹۱۷۳۷۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، احسان عبدي مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي تاكستان از اعزام سه گروه جهادي به مناطق محروم استان قزوين خبر داد.
وي عنوان كرد: اين اردو در روستاي چوزه از توابع بخش آوج استان قزوين در قالب دو گروه تخصصي فرهنگي و يك گروه عمراني به مدت يك هفته از تاريخ 11 الي 17شهريورماه سال جاري در حال برگزاري است.
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي تاكستان افزود: در حال حاضر گروه عمراني مشغول رنگ آميزي يك مدرسه هستند كه تقريبا هفتاد درصد آن انجام شده است و بعد از اتمام اين پروژه دومين مدرسه اين روستا را شروع به رنگ آميزي مي‌كنند.
عبدي با بيان اينكه اين اردوها براي شادابي و نشاط بين دانشجويان نياز است گفت: احساسي كه در بين دانشجويان است قابل توصيف نيست و اين اردوها تاثير بسيار زيادي در ايجاد صميميت بين دانشجويان داشته است.
وي به تاثيرات اردوهاي جهادي در زندگي شخصي هر فردي اشاره و تاكيد كرد: خودسازي و تقويت روحيه انقلابي و معنوي اولين اثر شركت در اردوهاي جهادي، در خود جهادگر به خصوص براي قشر دانشجوو جوان را دارد.
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد تاكستان دومين اثر ويژه اردوي جهادي را محروميت زدايي عنوان كرد و گفت: محروميت زدايي از مسائلي است كه هميشه مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب بوده است و با توجه به شاخص‌هاي اجتماعي پيشرفت و توسعه، از ابزارهاي اساسي اين حوزه به شمار مي رود در واقع حركت جهادگران مصداق اقدام و عمل است.
آثار و بركات اردوهاي جهادي براي جهادگر بي شمار است كه از جمله آن بهره گيري از فضاي خاص معنوي در اين اردوها در جهت خودسازي، تقويت روحيه كار تيمي و اجرايي در كنار رشد در فضاي آكادميك و تئوريك، انجام فعاليت هاي فوق برنامه در راستاي خدمت به مردم ، آشنايي

ارسال نظرات
پر بیننده ها