خبرهای داغ:
جلسه تودیع و معارفه فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فنودی با حضور مسئولین شهرستان و مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان خوسف برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۳۴۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج جلسه تودیع و معارفه فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فنودی با حضور امام جمعه محترم شهرستان خوسف، معاون فرماندار شهرستان،ریاست شورای شهر خوسف، فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف و  سرهنگ اردونی مسئول بسیج دانش آموزی استان خراسان جنوبی برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در این برنامه گفت: در مدتی که برادر محمود پردل مسئولیت فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی را برعهده داشت زحمات زیادی را در این سالها در جهت رشد و تعالی دانش آموزان این منطقه انجام دادند که از زحمات این عزیز نهایت تشکر و قدردانی داریم.

وی افزود:برادر مسلم صادقی هم از جوانان فرهیخته و متعهد ایست که مطمئناَ پیشرفت خوبی را در آینده در این حوزه شاهد خواهیم بود.

در این برنامه سرهنگ اردونی ضمن تبریک آرزوی موفقیت و توفیق به برادر مسلم صادقی، از برادر محمود پردل به دلیل تلاش های انجام شده در طی دوران مسئولیت در زمینه به ثمر رساندن اهداف و رسالت های حوزه مقاومت بسیج کمال تشکر و قدردانی را ابراز داشت.

 

در پایان از زحمات برادر محمود پردل مسئول سابق حوزه دانش آموزی شهید فنودی تقدیر و برادر مسلم صادقی به عنوان سرپرست جدید حوزه دانش آموزی شهید فنودی معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها