خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بندر ترکمن گفت :در عرصه ای که دشمن در همه ابعاد برای ملت ایران دام های شیطانی پهن کرده بهترین مکان برای رهایی مردم از دست آماج های دشمن مسجد می باشد.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۹۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سرهنگ جعفریان فرمانده ناحیه بندر ترکمن در جمع شورای روستا و هیئت امنا و بسیجیان مسجد روستای زابل محله سفلا اظهار کرد: مهمترین وظیفه مسجد با همت پایگاه بسیج و همدلی شورای روستا تربیت افسران جنگ نرم از بین نسل جوان می باشد تا بتوانیم در برابر این همه هجوم دشمن در ابعاد فرهنگی و اجتماعی پیروز و سربلند باشیم.

وی با اشاره به توجه به منویات مقام معظم رهبری در امورات فرهنگی تصریح کرد: یکی از وظایف ما در قبال مردم این روستا کمک رسانی و خدمت می باشد که در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای اجر فراوانی می باشد.

فرمانده ناحیه بندر ترکمن گفت: مسجد باید مرکز اتحاد و وحدت در بین مردم باشد و از این ذخیره الهی که همان مسجد می باشد به نحو احسنت در راستای دین و اعتقادات گام برداریم.

سرهنگ جعفریان با تاکید بر اینکه باید به فکر سرمایه گذاری اقتصادی و جذب سرمایه برای روستا باشید، ابراز کرد: باید تلاش کرد تا مشکلات فرهنگی و ورزشی منطقه حل شود که سپاه و بسیج در این راستا هر نوع همکاری با شورای روستا و پایگاه را خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها