خبرهای داغ:
صداوسیمای مرکز قزوین در هفته دولت و دهه ی ولایت و امامت بیش از 3 هزار و 500 دقیقه برنامه تولید و پخش کرد.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۸۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: در هفته ی دولت این مرکز هزارو 875 دقیقه برنامه تولید کرد که یک هزار و 149 دقیقه برنامه ی رادیویی، 560 دقیقه برنامه ی تلویزیونی و 166 دقیقه برنامه ی خبری بود.
آقای معصومی فر همچنین تصریح کرد: صداوسیمای مرکز قزوین در دهه ی ولایت و امامت هم یک هزارو 657 دقیقه برنامه ی رادیویی، تلویزیونی و خبری تولید و پخش نمود که از این میزان 904 دقیقه برنامه ی رادیویی، 687 دقیقه برنامه ی تلویزیونی و 66 دقیقه هم برنامه ی خبری بود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه اظهارداشت: در هفته دولت پوشش خبری و رسانه ای افتتاح طرح های عمرانی، گفتگوی ویژه ی خبری و دعوت از مسئولان استان برای تشریح فعالیت های دولت برای محرومیت زدایی و عمران و آبادانی روستاها و نقاط کمتر برخوردار مهمترین اقدامات صداوسیما بوده است.
آقای معصومی فر افزود: در دهه ولایت و امامت هم ویژه برنامه های ستاره باران، طلوع ولایت، پخش زنده ی نماز عید قربان در رادیو و تلویزیونی، پخش زنده ی دعای عرفه در رادیو قزوین، پوشش خبری جشن های دهه ولایت و امامت و معطوف ساختن رویکرد برنامه های روزانه ی سیما و صدا مهمترین اقدامات در این دهه بود.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها