خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» در سپاه با حضور 60 رده در همدان

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی «شمیم خانواده» همسران و دختران شاغلین در سپاه گفت: بانوان ورزشکار از 60 رده در این برنامه شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۶۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» در سپاه با حضور 60 رده در همدانسرهنگ سیدرضا موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک عید غدیر و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس تثبیت نظام و انقلاب اتفاق افتاد و تمام مردم با وحدت رویه توانستند جنگی را که دشمنان بر ما تحمیل کردند به پیروزی برسانند.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی «شمیم خانواده» همسران و دختران شاغلین در سپاه گفت: بانوان ورزشکار از 60 رده در این برنامه شرکت کرده‌اند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: در این جشنواره بیش از یک هزار و 500 نفر ورزشکار در 6 رشته ورزشی تیراندازی، شنا، آمادگی جسمانی، دارت، والیبال و تکواندو به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه این مسابقات از 21 شهریور ماه شروع و با پذیرش این تیم ها از 60 رده همراه بود، ادامه داد: 22 و 23 شهریور ماه نیز مسابقات این 6 رشته برگزار می‌شود و روز جمعه برندگان مشخص شده و مراسم اختتامیه برگزار می شود.

موسوی در خصوص برنامه‌های اجرایی در این جشنواره، افزود: همچنین برای شرکت‌کنندگان در مسابقات برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده و برنامه‌های ورزشی نیز در سالن‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش به ویژه ورزش بانوان عنوان کرد: این جشنواره به نوعی کار پسندیده‌ای بوده که برای خانواده‌های شاغل در سپاه برگزار شده که یک شور و نشاطی در خانواده‌ها ایجاد شود.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه میزبان امسال مسابقات همدان است، تأکید کرد: این یک اتفاق مبارک است.

وی با بیان اینکه هر موضوعی را به بها می دهند نه به بهانه گفت: انسان باید وقتی وارد مشکلات می شود با آن دست و پنجه نرم کند و تجربیاتش را بیشتر کند.

موسوی خاطرنشان کرد: این جشنواره و کارهای جمعی از این قبیل یک وحدت رویه و همدلی را به وجود می‌آورد که امسال خداوند به ما توفیق داد که این جشنواره در استان همدان برگزار شود و همدان ثابت کرد که در همه زمینه‌ها میزبان خوبی بوده و امید است، بتوانیم در این جشنواره نیز میزبان خوبی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات