خبرهای داغ:
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از سری رقابت های جام قهرمانان بزرگ جهان به مصاف تیم ملی آمریکا می رود.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۴۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، تیم ایران در حالی به مصاف با یانکی ها رفت که روز گذشته مقابل تیم ایتالیا در یک بازی حساس و سنگین موفق شد تا آن ها را با نتیجه سه بر 2 شکست دهد و 2 امتیاز طلایی را از این بازی به دست آورد. سفیدپوشان کشورمان که انگیزه بالایی در برابر شاگردان بلنجینی داشتند توانستند در یک بازی فنی و سرعتی انتقام باخت خود در لیگ جهانی را از حریف بگیرند.

 

از طرفی آمریکایی ها هم در روز نخست این رقابت ها مقابل تیم میزبان صف آرایی کردند و در خانه حریف، چشم بادامی ها را مقتدرانه شکست دادند.

 

تیم آمریکا در  شرایطی به ژاپن آمده است که بعد از المپیک 2016 ریو تغییرات اساسی را در ترکیب خود داشته و برخی مهره های کلیدی از جمله دیوید لی،​پرایدی و تروی را از دست داد و هم اکنون تازه واردهای باتجربه ای چون راسل، هولت و اندرسون را در ترکیب خود دارد.

 

دارنده مدال برنز المپیک 2016 انگیزه بالایی دارد که در دیدار برابر ایران بتواند دومین برد خود را به دست آورد.

 

ترکیب تیم ایران با کمترین تغییر نسبت به لیگ جهانی به ژاپن رفته است و تا حدودی بازیکنان حریف با نوع اجرای تاکتیک های تیمی شاگردان ایگور کولاکوویچ آشنا هستند.

 

یانکی ها که در سال 2005 موفق به کسب مدال نقره در چهارمین دوره این رقابت ها شده بودند، در سال 2013 یک پله پایینتر از ایران و در مکان پنجم جدول رده بندی ایستادند. و حالا در پایان نخستین روز این رقابت ها با کسب سه امتیاز و پوئن شماری بهتر نسبت به تیم برزیل صدرنشین هستند.

 

آخرین رویارویی این 2 تیم هم در رقابت های لیگ جهانی ۲۰۱7 بود که آمریکا توانست مقابل ایران به برتری دست پیدا کند. حال شاگردان ایگور که روز گذشته انتقام سختی از لاجوردی پوشان گرفتند امروز هم به دنبال تلافی باخت خود هستند و با توجه به برد روز  گذشته انگیزه بالایی برای رسیدن به این هدف دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها