خبرهای داغ:
امروزه مضحك ترين صلح صلح نوبل است كه اوباما، ناتنياهو، شيمون پرز شيرين عبادي و انگ سان سوچي مفتخر به دريافت رذالت شده اند.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۴۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ميانماربا قرار گرفتن در تنگه مالاگا به عنوان نقطه تلاقي قدرت بين چين و آمريكا مي باشد. با روند كشتار مسلمانان در ميانمارفرياد هاي زيادي در سراسر جهان اتفاق افتاده است كه اغلب به صورت لايه هاي مردمي بوده اما تا كنون صدايي از دولت ها درنيامده و شوراي امنيت سازمان ملل خاك مرده بر روي آنان پاشيده اند.
كنفرانس اسلامي را بايد يكي از كنفزانس هاي بي خاصيت در دفاع از حق مسلمانان و مظلومان دانست و به نوعي بسياري از اين كشورها در خونريزي هاي بزرگ عليه مسلمانان شريك هستند.
تنگه مالاگا به عنوان يكي از بزرگترين نقطه ترانزيتي دنيا همواره مورد طمع استكبار و ابرقدرتها بوده كه در طول تاريخ سعي كرده اند بهانه اي براي حضور خود در اين نقطه براي تسلط بر منابع جهان به دست بياورند اما انگلستان و امريكا با لانه سازي فرهنگي در بيخ گوش چين در ميانمار چند هدف را دنبال مي كند.
ابتدا به عنوان نقطه صفر در تلاقي با چين كشور بودايي ميانمار با 75 ميليون جمعيت را نشانه گذاري كرده و اين كشور با دارا بودن بوداييان افراطي در تبت و هندوستان هم حضور ميليوني دارند.
دالايي لاما به عنوان رهبر مذهبي بوداييان تبتدر يك جنگ تمام عيار با دولت چين فرار كرد و بوداييان هندوستان و ميانمار وي را بسيار قبول دارند.
از طرفي اختلافات مرزي بين هندوستان و چين همواره يكي از نقاط چالش برانگيز و نقطه اميد بخش استعمار پير براي اختلاف افكني و تضعيف اين دو قدرت نوظهور بوده است.
با اتحاد ميان بوداييان ميانمار و هندوستان و چين جمعيتي بالغ بر 600 ميليون نفر براي يك جنگ تمام عيار مذهبي در منطقه فراهم مي شود كه بخش عظيمي از چين بنگلادش،هندوستان،ميانمار را در بر خواهد گرفت.
از طرفي درگير شدن هندوستان و چين در جنگ مذهبي مي تواند زمينه گردشگري، جذب سرمايه گذاري را در اين كشورهاي پرجمعيت كاهش دهد و نوعي ورشكستگي و بيكاري همراه با نارضايتي در اين كشور را دامن بزنند كه در آينده نزديك جنگ تمام عيار گروه هاي مسلح به نام هاي مختلف و بنام دفاع از مسلمانمان ميانمار شرايط سركوب بيرحمانه را براي دولت ميانمار فراهم خواهد كرد و كار تروريستي و نسل كشي به نفع دولت ميانمار به اتمام خواهند رساند.
چرا مسلمانان هدف اين نسل كشي براي حضوراستكبار در تنگه مالاگا مي باشد؟
با ورود خانم انگ سان سوچي براي تبليغ كار حقوق بشري در مدت بيست سال كار فرهنگي توانست به بوداييان ثابت كنند كه عامل تمام عقب افتادگي هاي مردم ميانمار ورود مسلمانان به اين كشور است و توانسته اند كارها و مشاغل حساس كليدي را در اختيار بگيرند و مردم ميانمار را استثمار كنند.
در سال 2012 تحريك و استارت قتل عام مسلمانان در طي يك درگيري رخ داد كه در پس اين ماجرا دولت ميانمار و انگ سان سوچي خانم حقوق بشري دست پروده غرب ظهور و بروز پيدا مي كند امروزه مضحك ترين صلح صلح نوبل است كه اوباما، ناتنياهو، شيمون پرز شيرين عبادي و انگ سان سوچي مفتخر به دريافت رذالت شده اند.
سركوب مسلمانان نا امني را در كشورهاي اسلامي بنگلادش پاكستان،هندوستان و چين دامن خواهد زد و با اين ترفند بخشي از بيداري اسلامي را به حالت كما هدايت خواهند كرد.
هدف دوم اسراييل به عنوان بازيگر منطقه اي در نا امني هاي مختلف با تجهيز دولت ميانمار فكر و ذهن جهان اسلام را درگير جنگ ها و نبردهاي طايفه اي كرده و بدين شكل توانستاه است با انحراف اذهان جهاني و جهان اسلام شهرك سازي ها و يهودي سازي قدس را انجام دهد و به نوعي خود را مهربانتر از ساير قصاب ها نشان دهد.
ايران طبق وصيت امام مستضعفان چه وظيفه اي دارد؟
پيشنهاد مذاكره و ميانجي گري بين مسلمانان مظلوم و دولت نسل كش وبوداييان افراطي يكي از بزرگترين ظلم هايي است كه سياست خارجي را از قالب انقلابي بودنش خارج شاخته و تنها به يك كنشگر توصيه گر در بسياري از مسايل اقدام به خواندن بيانيه مي كند در حالي كه سياست خارجه كه فقط مذاكره نيست و تعارفات ديپلماسي در هيچ جاي عمليات ديپلماسي محاسبه نمي شود.
امام مستضعفان در پاسخ به سوال خبرنگار خارجي كه آيا پيشنهاد ميانجي گري بين اسراييل و فلسطينيان را مي پذيريد فرمودند:
ميانجي گري بين ظالم و مظلوم خود ظلم بزرگي بر مظلوم بوده و با اين عمل در كنار ظالم قرار خواهيم گرفت ما درهمه جاي دنيا از مظلوم دفاع مي كنيم و بيرحمانه و خصمانه بر ظالم مي تازيم.در خصوص كشته شدن مردم فرانسه در زمين فوتبال و نشريه شارلي ابدو به قدري روشنفكران و سياسيون انقلاب مواضع تند عليه تروريست گرفتند يك دهم اين مواضع را در قبال كشتار و نسل كشي مردم ميانمار ديده نشد و قوه قضاييه هم بايد با اعلام جرم و فشار به دادگاه هاي بين المللي اقدام كند.
دادگاه شهر ميكروسكوپي ميكونوس با تشكيل يك دادگاه داخلي سران جمهوري اسلامي را محكوم مي كند و حكم به بازداشت آنان داده و فاجعه ديپ1لماسي را در دوران سازندگي براي ايران رقم مي زند و دادكاه يك شهر و شهرك يا ايالت در كانادا انگليس و امريكا عليه منافع ايران راي صادر مي كنند و دزدي و غارت را بي شرمانه انجام مي دهند اما قوه قضاييه ايران تا كنون جرات تشكيل يك دادگاه داخلي در خصوص توقيف اموال ايران براي محكوميت آن كشور ها نداشته است.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها