مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام؛
حجت الاسلام مالمیر با تاکید بر اینکه هرجا بویی از اسلام و مسلمانیت می آید لرزه به تن مستکبران می افتد، گفت:عده ای برای رسیدن به مطامع و اهدافشان دست به کارهای دور از مردانگی و انسانیت می زنند اینان در واقع عقبه شمر و یزدیان زمانند و این لکه ننگ برای همیشه تاریخ با آنها خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۲۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین مالمیر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام؛ گفت:هرجا بویی از اسلام و مسلمانیت می آید لرزه به تن مستکبران می افتد.

حجت الاسلام مالمیر تاکید کرد: عده ای برای رسیدن به مطامع و اهدافشان دست به کارهای دور از مردانگی و انسانیت می زنند اینان در واقع عقبه شمر و یزدیان زمانند و این لکه ننگ برای همیشه تاریخ با آنها خواهد بود.
وی افزود: این یزیدیان زمان فکر می کنند که می توانند نام اسلام را محو کنند در حالی کور خوانده اند مسلمانان همیشه با هم متحد و حافظ دین اسلام هستند.
حجت الاسلام مالمیر خاطر نشان کرد: فقط سوالی که در ذهن تداعی می شود این است که چرا سازمان ملل و حقوق بشر کجا هستند جرم مسلمان میانماری چیست که محکوم به مرگند؟
وی افزود: چرا آمریکا و ایادی غرب و هم پیمانانشان سکوت کرده اند و از  این نسل کشی و  قتل عام دسته جمعی کی می خواهند بیدار شوند. آیا این ایادی استکبار می پندارند این رعب و هراس انداختن در دل مسلمانان باعث دست کشیدن از اسلام و محو و نابوذی مسلمانان می شود؟
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام؛در پایان گفت: برعکس هرچه پیش می رویم و مستکبران جهان به مسلمانان فشار می آورند آنها محکم تر و با عزمی راسخ تر از همیشه مقابل ظلم و جور طاغوت های زمان می ایستند.
وی افزود: در واقع این کفار هستند که به مثابه تار عنکبوت سست و با هر لرزه ای پایه هایشان ویران می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار