خبرهای داغ:
مسئول دارالقرآن نیروی انتظامی فارس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن كریم در كشور بر این نكته تأكید كرد كه سیاست ما گسترش همه جانبه این طرح در تمام سطوح ناجا است تا بتوانیم منویات معظم‌له را تحقق بخشیم.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۷۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

قاسم بهرامیان، مسئول دارالقرآن فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این نیرو گفت: ما همه ساله برنامه‌های متنوع قرآنی اعم از برگزاری محافل انس با قرآن، مسابقات قرآن و همچنین تربیت حافظان قرآن كریم را در دستور كار داریم.
وی از اجرای طرح سراسری حفظ قرآن مخصوص كاركنان و خانواده‌های ناجا خبر داد و افزود: این طرح به‌منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن كریم در كشور است كه سیاست ما بر این است تا این طرح را در تمام سطوح ناجا حتی در رده‌های مختلف كلانتری و پاسگاه‌ها گسترش دهیم.
بهرامیان گفت: سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی فارس در طرح سراسری حفظ قرآن ناجا در سال گذشته موفق به كسب رتبه دوم كشور شد.
وی با یادآوری اینكه جهت اجرای این طرح نیاز مربیان قرآن كریم نیز داریم، گفت:‌ به‌همین دوره تربیت مربی و آموزشیاران قرآن كریم ناجا را با همكاری تبلیغات اسلامی طی دو مرحله برگزار كردیم كه بحمد الهی همگی آنان موفق به كسب گواهی‌نامه پایان‌دوره شدند.
مسئول دارالقرآن ناجا فارس در ادامه همچنین برپایی مسابقات قرآن كریم را از دیگر فعالیت‌های ناجا برشمرد و گفت: این مسابقات به صورت هر ساله در مرحله مقدماتی، استانی، منطقه‌ای، ناجا و نیروهای مسلح برگزار می‌شود كه هم‌اكنون در مرحله نیروهای مسلح به سر می‌بریم.
وی با یادآوری اینكه مسابقات مذكور در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ و مفاهیم سطح یك و دو برگزار می‌شوند، گفت: مرحله مقدماتی این مسابقات هر سال قبل از ایام عید نوروز برگزار می‌شود و به همین ترتیب تا مرحله نیروهای مسلح ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها