خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: در شمال غرب شیراز حدود ۶۰ تیم امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی با رویکرد اصلاحی ارشادی در مکان‌های شلوغ و پر تردد شمال غرب شیراز راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۷۱۴۲
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن مرادی در نخستین جلسه نخبگان بسیجی شمال غرب شیراز اظهار داشت: در ماه محرم و صفر امسال سه موضوع سوگ، حماسه و پیام در بین عزاداران حسینی باید احیاء شود.

وی در این مراسم با تبریک عید سعید غدیر خم به اهمیت این عید بزرگ پرداخت و افزود: بیشترین آیات در قرآن کریم در دهه آخر ماه ذی‌الحجه بعد از واقعه غدیر نازل شده است.

امام جمعه شهرک‌های شمال غرب شیراز به روایاتی از پیامبر اعظم (ص) درباره آسیب‌شناسی پرداخت و بیان کرد: پیامبراکرم(ص) می‌فرماید من از سه چیز بعد از خودم از امتم می‌ترسم که شامل گروه‌های انحرافی، فتنه‌ها، شکم‌پرستی و بی‌بندو باری جنسی است.

وی تصریح کرد:همه مردم و به ویژه مسئولان باید مواظب فضای مجازی که امروز دشمنان بیشترین عملیات روانی را روی آن گذاشته‌اند، باشند امروز کشور دچار بمباران تبلیغات توسط دشمنان شده است.

مرادی سپس به مسئولیت‌پذیری در جامعه پرداخت و بیان کرد:همه باید فضای مجازی را جدی بگیریم چراکه 95 درصد از جامعه امروز به هر نوعی در فضای مجازی هستند.

سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز نیز در این مراسم گفت: امروز بزرگترین آسیب در جامعه اسلامی الگو گرفتن از سبک زندگی غربی است.

وی در این مراسم که توسط راهبری سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز برگزار شده بود ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: امروز جوامع اسلامی دچار کم شدن معنویت در زندگی و جامعه خود شدند که مسئولان فرهنگی باید تدبیری اتخاذ کنند.

حسینی تصریح کرد:در شمال غرب شیراز حدود 60 تیم امر به معروف و نهی از منکر تذکر لسانی با رویکرد اصلاحی ارشادی در مکان‌های شلوغ و پر تردد شمال غرب شیراز شامل مجتمع خلیج فارس، اکو پارک و غیره راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: باید تلاش کرد تا فرهنگ در ذهن مردم ایجاد شود تا امنیت قدم‌ها و فکرها در مسیر هم‌افزا شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها