طرح‌های مصباح‌الهدی و نور‌الهدی به شکوفایی استعداد‌های قرآنی کمک می‌کنند

موسی سلمان‌زاده از فعالیت 98 مرکز قرآنی شامل 23 موسسه و 27 خانه قرآن شهری و 48 خانه قرآن روستایی در شهرستان ساری خبر داد و گفت: 246 مربی و 15 ممتحن دارای گواهینامه قرآنی در ساری مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۹۱۷۰۸۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساری به برخی از طرح‌های ابتکاری  کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ساری اشاره کرد و افزود: برگزاری طرح 30 شب، 30 محفل قرآنی در شب های ماه رمضان با همکاری شهرداری ساری، تشکیل صندوق رفاه فعالان قرآنی با عضویت 110 نفر که تاکنون 80 نفر وام یک میلیون تومانی با بهره 2 درصد دریافت کردند، تشکیل 7 کمیته آموزشی طرح‌های قرآنی، برگزاری جشنواره مشترک قرآنی با همکاری کمیته امداد و اداره ورزش و جوانان و بیمه 53 نفر از فعالان قرآنی انجام شد.

وی از وجود کادر توانمند آموزش قرآن، اساتید قرائت و صوت و لحن و گروه قوی 23 نفری استعداد درخشان خبر داد و گفت: تعامل ادارات و نهادها و پشتیبانی در موضوع قرآنی اندک است و کمبود منابع مالی و بی توجهی برخی مدیران به برنامه های قرآنی را شاهد هستیم و تمرکز فعالیت‌های قرآنی و هزینه‌ها بر طبق سر فصل‌ها و تشکیل وزارت قرآن در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه طرح‌های مصباح‌الهدی و نور‌الهدی طرح‌های منسجمی هستند و به شکوفایی استعداد‌های قرآنی کمک می‌کند، گفت: طولانی‌بودن طرح‌های مصباح‌الهدی و نور‌الهدی به تداوم و تثبیت فعالیت‌‎ها کمک می کند.

سلمان‌زاده با بیان اینکه تداوم طرح مصباح‌الهدی و نور‌الهدی مورد برنامه‌ریزی قرار گیرد و ارتباط مستقیم با خانواده قرآن‌آموزان مورد توجه باشد، افزود: 17 مرکز قرآنی در ساری مشغول اجرای طرح‌های مصباح‌الهدی و نور الهدی با 640 قرآن آموز هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها