مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، جنایات دولت میانمار را اوج وحشی گری در دنیای کنونی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۷۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  با تاکید بر اینکه جنایت علیه مسلمانان میانمار از سوی گروه‌های افراطی با حمایت دولت این کشور قلب هر انسانی را جریحه‌دار می‌کند، گفت: با مشاهده تصاویری که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از به خاک و خون کشیده شدن مسلمانان میانمار منتشر شده است به عمق وحشیگری دنیای کنونی پی می‌بریم.

وی با اشاره به نسل‌کشی مسلمانان در میانمار اظهار داشت: آنچه در میانمار می‌گذرد یک فاجعه بزرگ انسانی است که به‌صورت وحشیانه مسلمانان را می‌کشند و به آتش می‌کشند و آن‌ها را آواره می‌کنند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه امت اسلامی این جنایات را محکوم می‌کنند تصریح کرد: سکوت سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر مایه شرمساری است که در برابر این جنایات لب فروبسته‌اند.

عضو شورای فرهنگی جلفا یادآور شد: جهان بشریت باید به فکر سازمان حقوق بشر واقعی باشد و جهان اسلام نیز در عرصه دفاع از یکدیگر باید متحد باشند چراکه با توجه به کینه ای که استکبار از اسلام دارد، هر جا که قدرت پیدا کنند، این‌چنین وحشیانه عمل خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان ضمن انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات و مردم مسلمان میانمار، گفت: این نخستین بار نیست که این سازمان در قبال جنایاتی که علیه مسلمانان رخ می‌دهد سکوت می‌کند، سکوت این سازمان در قبال جنایات غزه و یمن هم دیده شد و متاسفانه این رویکرد در قبال مردم میانمار نیز دیده می‌شود.

 

ارسال نظرات