خبرهای داغ:
حجت الاسلام بیابانگرد

امام علی (علیه السلام) نماد ایمان و اخلاص

اگر تحت نظر ولی خدا نباشیم تحت نظر اولیاء شیطان و شیاطین خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۷۰
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین محمود بیابانگرد در جمع بسیجیان پایگاه های ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در رابطه با فضایل حضرت علی (علیه السلام) اظهار داشت: امام علی (علیه السلام) نماد اخلاص، ایمان، نماد سعادت و رستگاری است.

وی ادامه داد: جهان بینی شیعه این است که تا قیامت باید امام بالای سرش باشد.اگر امام بالای سرش نباشد و رهبر و بدون فرمانده باشد طعمه گرگ ها می شود.

وی افزود: انسان بدون ولی نداریم.اگر تحت نظر ولی خدا نباشیم تحت نظر اولیاء شیطان و شیاطین خواهیم بود.اگر انسان دست ندهد به ولی خدا باید به دنبال شیطان راه برود.عبدالله ابن عمر دست نداد با حضرت علی (علیه السلام) با امام حسین (علیه السلام) بیعت نکرد اما با دشمنان ائمه مانند حجاج ابن یوسف ثقفی بیعت کرد و در مسیر او قدم برداشت.

وی ادامه داد: چند امتیاز در ذات و وجود ولی خدا هست که دیگران توانایی داشتن این ویژگی ها را ندارند و به خاطر همین ویژگی ها باید در مقابل امام و لی زمان خود سر فرود آورد و رهرو و مطیع ائمه اطهار بود.

وی افزود: اول: امام علم بدون خطا دارد. چون متصل به معدن علم الهی است. علم امام ضایعات ندارد. اما علم بشر با تمام پیشرفتی که دارد فراموشی دارد. اگر معصومین حکومت را در اختیار می داشتند و مردم از آنان تبعیت می کردند دیگر این عوارض در جهان نبود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: معصوم علم بی خطا دارد و عمل او هم معصومانه هست و نیز هوی و هوس در امام راه ندارد و ائمه از هوی و هوس پیروی نمی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها