مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: با هدف تجلیل از مقام زنان شهید این عزیزان در کنگره ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی بازشناسی می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۴۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شهلا تاجفر در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجلاسیه زنان کنگره 12 هزار شهید با اشاره به اعتبار مالی آذربایجان غربی نسبت به استان‌های دیگر  اظهار داشت: اعتبار مالی آذربایجان غربی در حوزه فرهنگ نسبت به سایر استانها کمتر است.

وی افزود: در جلسه ای که باحضور  استاندارآذربایجان غربی،  حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه  ارومیه و سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای اذربایجان غربی برگزار شده بود بر این مسئله تاکید شد که  دستگاه های اجرایی و مردم و مسئولین منتظر تخصیص اعتبار برای برگزاری مراسمات شهدا نباشند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: شهیدان متعلق به همه ما هستند و وظیفه تک تک ماست که به نحو احسن در راه شناساندن شهدا خدمت کنیم ولی برای این کار اعتباری وجود ندارد چراکه اعتبار اصلی را به کنگره  ملی تعلق خواهند داد.

تاجفر گفت: زنان تاریخ سازان این مملکت هستند و پشت مردان تاریخ ساز زنان غیور و تاریخ سازی قرار دارند که می‌توان به زنان نقش آفرین در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد که زنان پا به پای مردان مقاومت و ایستادگی کردند.

وی افزود: زنان باید نقش خود را در جامعه و سازمان‌ها پررنگ‌تر کنند چرا که در برنامه ریزی تمامی کارها اگر نقش زنان پررنگ‌تر شود، کارها به نحو احسن انجام می‌شود.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: مدیران کل و مسئولان ارگان‌ها در جلسات و دیدارهای خود با خانواده‌های شهیدان، مسئولان و مشاوران زنان را همراه با خود در این دیدارها شرکت دهند.

وی گفت: تجلیل از زنان شهید ارومیه، سلماس، مهاباد و سردشت از برنامه‌های کنگره 12 هزار شهید در روزهای آینده خواهد بود و از نمونه کارهای که انجام شده است می‌توان به تجلیل از زنان شهید و خانواده‌های آنان،  شرکت در اجلاس کنگره، نصب تصاویر و پیام شهیدان، برگزاری نمایشگاه‌ها، پخش مستند و فیلم کوتاه در صداوسیما، سرودهای سه زبانه یادواره زنان شهید شهرستان مهاباد و تهیه کتاب و آلبوم عکس زنان شهید استان اشاره کرد.

 

ارسال نظرات