در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر روز دوشنبه سردار بوکان در کاشان مهمان استقلال این شهر بود.
کد خبر: ۸۹۱۶۹۰۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر روز دوشنبه سردار بوکان در کاشان مهمان استقلال این شهر بود.

سرداری ها که بعد از تساوی در خانه برای پیروزی راهی سرزمین فرش و گلاب شده بودند در نهایت موفق شدند به اولین برد خود در این رقابت ها دست یابد.

شاگردان قربانی از همان ابتدا حملات گسترده ای را روی دروازه میزبان خود استقلال کاشان انجام دادند تا در نهایت و در دقیقه ۸۵ بهمن طهماسبی موفق به فتح دروازه حریف شد.

با این پیروزی سرداری ها اکنون با یک تساوی و یک برد شیرین خارج خانه چهار امتیازی شدند تاتنها و به علت تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گیرند.

هم اینک و در جدول گروه دوم این رقابت ها شهدای بابلسر با ۴ امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر از سردار بوکان در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیس مشهد نیز با ۳ امتیاز در جایگاه سوم گروه قرار گرفته است.

تیم سردار بوکان در سومین حضور خود در لیگ دسته دو کشور،  با تیمهای کاسپین قزوین ، استقلال اهواز، شهرداری کاشان، نفت و گاز گچساران، هف سمنان، شهرداری بندرعباس، شاهین ماهشهر، شهرداری ارومیه،پرسپولیس مشهد، شهدای بابلسر هم گروهی شد.

ارسال نظرات