خبرهای داغ:
امام جمعه گیلان غرب در جلسه هماهنگی ستاد امر به معروف گیلانغرب، ماه محرم الحرام را از ماه‌های پرفضیلت مسلمانان و ماه اقامه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۱۶۸۸۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام خاص امیری  در جلسه هماهنگی ستاد امر به معروف گیلانغرب که با حضور معاونتهای  و در راس آنها دادستان شهرستان برگزار گردید  اظهار داشت: ماه محرم الحرام  از ماه‌های پرفضیلت مسلمانان  و ماه اقامه امر به معروف و نهی از منکر  است که باید از فیوضات معنوی این ماه بهره مند شد.

 

وی با عنوان اینکه  حضرت سید الشهدا(ع)  بخاطر برپا کردن امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و بعداز گذشته سالیان دراز از قیام ایشان هنوز عشق و محبت آن حضرت در دل‌های مومنین شعله‌ور است تصریح کرد: همه ما باید در اقامه امر به معروف و تجلی تذکر لسانی پیام مهربانی  پیش قدم باشیم وهیچگاه در انجام این فریضه حسنه کوتاهی ننماییم.

 

امام جمعه گیلانغرب ضمن تاکید بر اجرای هر چه با شکوهتر آیین های عزاداری در ماه محرم افزود: باید از همه ظرفیتها  در این ماه با فضیلت بهره گرفت و اما  مداحان هم  باید در اشعار خود از خرافه گویی دوری کرده و با محتوا اشعار خود را بیان کنند چون دشمنان با بهره‌برداری از عزاداری‌های ما به تبلیغ منفی اسلام می‌پردازند.

 

فرماندهی  سپاه  ناحیه گیلانغرب هم در ابتدای این جلسه ضمن گزارش کامل از وضعیت برنامه های اجرا شده در ستاد امر به معروف و امر به معروف  از پیگیری های مستمر برنامه های این حوزه در شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ پاسدار معصومعلی  محمدی تصریح کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه های دینی ما از جایگاه متعالی و ارزشی برخوردار است و قیام عاشورایی امام حسین و یاران ایشان در مسیر اقامه امر به معروف  و نهی از منکر بود.

 

در ادامه این جلسه معاونت های ستاد امر به معروف  به اظهار نظر و ارایه گزارش اقدامات خود در حضور امام جمعه شهرستان پرداختند.

ارسال نظرات