خبرهای داغ:
معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: عزت، اقتدار و امنیت کشور تنها در سایه‌سار مدیریت متعال ولایت رقم خورده و اگر این نعمت و جایگاه نبود ما اقتداری نداشتیم.
کد خبر: ۸۹۱۶۸۷۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

اقتدار و امنیت ایران در سایه‌سار  مدیریت متعال ولایت رقم خورده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سالار آبنوش  امروز در همایش «پرچمدران بصیرت» در مجتمع انصار همدان با بیان اینکه مسئله ضعف در بصیرت امروز انقلاب ما را تهدید می کند، با تاکید بر بصیرت افزایی در جامعه  اظهار داشت: اگر بصیرت توسط متولیان آن در جامعه به درستی اعمال شود ما غمی ندارم و از هجمه  و شبهه و اشکال هیچ گاه نمی‌ترسیم چراکه تکیه به بیکران داریم.

وی  افزود:  چنانچه در راستای بصیرت‌افزایی و رفع شبهه اقدامات فنی و تخصصی صورت نگیرد و کسانی که  در این زمینه موظف به تکلیف هستند به خوبی ورود نداشته باشند و کار را به شوخی گرفته  و درگیر مسائل فرعی شوند  سرنوشت تغییر خواهد کرد آنچنان  که تاریخ به ما گوشزد کرده است.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اقتدار و شرط ماندگاری یک نظام را در گرو چهار پایه اساسی امنیت و قدرت بازدارندگی؛ علم ، فناوری و تکنولوژی ، ساختار سیاسی  و اقتصاد دانست  و بیان کرد:  تمام نظام‌ها برای حفظ عزت و اقتدار  به داشتن  این چهار پایه مشترک  نیاز دارند.

وی در خصوص امنیت و قدرت بازدارندگی به عنوان نخستین و مهم ترین عامل در راستای  حفظ اقتدار یک نظام گفت:  نظامی سقوط می‌کند  و ستون‌های آن را موریانه‌ها می‌خورند   که ملتش نتوانسته کشور خود را حفظ  و قدرت بازدارندگی داشته باشد  و مورد هجمه قرار می‌گیرد.

سردار آبنوش قدرت بازدارندگی را به عنوان نخستین عاملی که توسط دشمن مورد هدف قرار می‌گیرد  معرفی  و عنوان کرد: قدرت بازدارندگی از اهداف خاص دشمن هر ملت است که این ستون یا در ساختار نظام قرار نگیرد  ویا اگر گرفت تضعیف شود.

*دشمن می‌داند اگر با ما بازی کند سرنوشت بدی در انتظارش خواهد بود

وی با اشاره به دشمنی دشمنان نظام با بیان اینکه  دشمن در طول چهار دهه پس از انقلاب  هر آنچه که در توانشان بود برای سرکوب نظام به اشکال مختلف از تحریم، نفوذ و توطئه  به کار گرفت، افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران یک کشور  مقتدر در جهان است به دلیل امنیت و قدرت بازدارندگی خاص است.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با مخاطب قرار دادن اساتید، طلاب و روحانیون با بیان اینکه این مسائل باید در  جامعه و تریبون‌ها مطرح شود، گفت: متاسفانه اساتید برجسته تنها ابتدایی‌ترین مسائل را مطرح می‌کنند و این درد است و بالعکس آن موج اخبار درست و غلط فضای مجازی و رسانه‌های دشمن را به کل حفظ هستند.

وی ادامه داد: علی‌رغم توطئه‌های بزرگ  دشمنان  که به هر شیوه‌ای  که به عقل شیطانی آنها می‌رسد اقدام می‌کنند، کشور ایران دارای امنیت و اقتدار خاص است.

سردار آبنوش یادآور شد : عزت، اقتدار و امنیت کشور تنها در سایه‌سار  مدیریت متعال ولایت رقم خورده و اگر این نعمت و جایگاه نبود ما اقتداری نداشتیم.

وی در  ادامه با تاکید بر اینکه هیچ  رئیس جمهور، دولت و مجلسی نمی‌تواند ادعا کند  که ما عامل عزت و اقتدار کشور هستیم، افزود: این مسئله مربوط با آنها نیست و همه اذعان دارند  که مدیریت عالی امام راحل و در ادامه آن با مدیریت مقام معظم رهبری  ما یک کشور مقتدر و با ثبات داریم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به توطئه های اخیر دشمنان با بیان اینکه دشمن متوجه قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دشمن  برای کشور ما دندان تیز می‌کند اما جرأت عمل ندارد چرکه  متوجه این هست که یک مرد الهی انقلابی در رأس کار قرار گرفته  و بخشی از کار طبق قانون اساسی به آن محول شده که به خوبی مدیریت و اجرا می‌کند  و می‌داند اگر با ما بازی کند سرنوشت بدی در انتظارشان خواهد بود.

* جنگ‌های نیابتی دشمن در منطقه برای بازداشتن انقلاب ما از حرکت است

وی تصریح کرد: امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) علاوه  بر مدیریت عالی  تمام، هزاران سردار «همدانی»‌ها و «قاسم سلیمانی»‌ها را می‌شناسد  چرا که خودش انقلابی است و انقلابی‌ها را به خوبی می‌شناسد  و آنها را در جایگاه خود قرار داده که  امروز نتیجه آن را می‌بینیم و  با وجود انواع ترفندها و حیله‌های دشمن جنگ را هزاران کیلومتر دورتر از مرزها مدیریت  و هدایت می‌کند.

سردار آبنوش با بیان اینکه جنگ‌های  ایجاد شده در منطقه در راستای بازدارندگی انقلاب اسلامی ایران از حرکت است، گفت: اگر امروز جنگ در سوریه و یمن ایجاد و در کشورهای منطقه آشوب است برای بازداشتن انقلاب  ما از حرکت است.

وی اضافه کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمنان در زمان‌های مختلف آن چیزی که توانست انقلاب ما را حفظ کند وجود یک فرد انقلابی در رأس نظام  و ولایت و رهبری است.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اضافه کرد: باید  مشتی محکم بر دهن کسانی  زد که  مدعی هستند  دین نتوانست اقتداری ایجاد کند.

وی اظهار کرد: برخی‌ها ادعا می‌کنند که دین نتوانست در راستای عزت و اقتدار نظام کاری از پیش ببرد و مدعی هستند که «قال باقر(ع)» و «قال صادق(ع)» برای زمان‌های گذشته بوده و در این شرایط کاربردی نیست در صورتی که ما ساختاری را تشکیل دادیم که همین «قال باقر(ع)» و «قال صادق(ع)» که عزت و  ولایت‌فقیه مطلقه ما است، توانست در شرایطی که همه دنیا با نامردی و پیچیده‌ترین نفوذها، تحریم‌های ظالمانه، تحمیل جنگ هشت ساله و  به راه انداختن جنگ‌ها نیابتی به مقابله با ما آمدند، با اقتدار بایستیم و قدرت بازدارندگی داشته باشیم  چراکه متخصص مطلقه فقیه رهبر ما است  و با بهره‌گیری  از فقه امام صادق(ع) جامعه را مدیریت می‌کند.

* مماشات با دشمن  اقتدار و قدرت بازدارندگی ایجاد نمی‌کند

سردار آبنوش از علم، فناوری و تکنولوژی  به عنوان  یکی دیگر از پایه‌های اقتدار کشور نام برد و  تاکید کرد: علم سلطان  یک نظام  است و سلطه می‌آورد  و چنانچه کسی علم نداشته باشد باید دست دراز کند  که این توأم با ذلت است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی نظام سلطه با نامردی بر علم مسلط شده و با استفاده از این حربه جهان را به بدترین جایگاه کشانده است، افزود: بدترین حالت تاریخ بشر است که طفل شیرخوار سربریده می‌شود و  همان فردی که ادعای حقوق بشر می‌کند آن را نقض می‌کند.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر که دست به جنایت می‌زنند، تنها حقوق حیوان را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: آیا در این شرایط  با چنین مدیران حاکم در نظام سلطه می‌شود با مماشات، لبخند و صحبت برخورد کرد؟

وی با تاکید بر اینکه با مماشات، لبخند و صحبت با دشمن  نمی‌شود اقتدار و قدرت بازدارندگی ایجاد کرد، گفت: اینکه توانسته برای جمهوری اسلامی ایران اقتدار بیاورد تنها ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) است که «تهرانی‌مقدم»ها را شناسایی کرد و تا زمان شهادت با آنها ارتباط داشته و مدیریت خود را به بهترین نحو انجام داده است و در بحث دانش و تکنولوژی کشور را به جایگاهی رسانده  که خود دشمنان که چشم دیدن ما را ندارند اذعان می‌‌کنند که در عرصه تکنولوژی و علم جزء ده کشور برتر دنیا هستیم.

سردار آبنوش با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در عرصه علم و تکنولوژی و نانو اظهار کرد: در تحریم مطلق موفق به دستاوردهای عظمی از جمله در علم هوافضا شده‌ایم که نه تنها  نیاز به کسی نداریم  بلکه از آنهایی که سابقه صد ساله دارند نیز جلوتر هستیم و به واسطه دانشمندان انقلاب به خودکفایی در بخش‌های لازم رسیده‌ایم.

* ساختار نظام حکومتی ما  مبتنی بر ولایت مطلقه  فقیه است

وی به افتتاح پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» اشاره و تاکید کرد: این پالایشگاه بزرگ‌ترین پالایشگاه جهان است که در شرایط تحریم ایجاد شد و  اتفاقی بی‌بدیل و تعیین کننده در نقش‌آفرینی کشور در حوزه انرژی داشت   که موجب رشد چشمگیر در شاخص‌های اقتصادی و اشتغال در منطقه شد و دشمن را حیرت‌زده کرد.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) عنوان کرد: این همه تنها در سایه‌سار رهبری و مدیریت متعال مقام معظم رهبری ایجاد شد؛ در حالی که همه می‌خواستند ما اسیر و تسلیم باشیم  و یا عرضه چنین کاری را نداشتند و یا نمی‌خواستند اما امام خامنه‌‌ای(مد ظله العالی) با ایستادگی در برابر دشمنان و حمایت خود از جوانان امروز  کشور را در این  سطح دنیا قرار داده است.

وی ساختار سیاسی را به عنوان یکی دیگر از پایه‌های عزت و اقتدار کشور دانست و بیان داشت: ساختار نظام حکومتی ما  مبتنی بر ولایت مطلقه  فقیه و قدرت کشور ما در فقه است.

سردار آبنوش در بیان ستون چهارم  اقتدار کشور به مسئله اقتصاد پرداخت و یادآور شد: مقام معظم رهبری همواره بر این امر تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه تولید، صادرات، واردات، بیمه، گمرک، بانک و  دارایی از ارکان اقتصاد  مقاومتی است  که هیچ‌کدام در حیطه مسئولیتی رهبری نیست، ادامه داد: مسئولین  و کارگزاران این قسمت را مردم  انتخاب می‌کنند و تنها امید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از این ستون است.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه دولت مسئولیت اجرای  فعالیت‌های اقتصادی را بر عهده دارد، گفت: متاسفانه تاکنون در حوزه اقتصاد هیچ‌گونه فعالیت مهمی شکل نگرفته و پیشرفتی نداشتیم و هرگز نشده در این قسمت‌ها  فرد انقلابی قرار گیرد.

* ابرقدرت شدن در حوزه اقتصاد نیاز به مسئول  انقلابی  دارد

وی اضافه کرد: در طول 40 سال بعد از انقلاب آیا یک رئیس بانک انقلابی وجود داشت؟ انقلابی  کسی است که اگر بین انقلاب و منافع خودش عقل دایر شد بر روی نفس خودش پا بگذارد.

سردار آبنوش با تاکید بر اینکه در راستای ابرقدرت شدن در حوزه اقتصاد نیاز به مسئول  انقلابی  در این عرصه داریم، تصریح کرد: در طول بعد از انقلاب در عرصه اقتصاد مسئولی را ندیدم که بر روی نفس و خواسته‌های خود پا بگذارد  در صورتی که  این نظام  یک فرد انقلابی می‌خواهد تا در حوزه اقتصاد همچون دیگر حوزه‌ها به مرحله‌ای برسد که ابرقدرت شود  و این چهار ستون اقتدار  کشور محکم شود  تا به دست صاحب اصلی آن برسد و بر دنیا مدیریتی الهی کند.

وی اضافه کرد: ستون اقتصاد کشور هنوز می لنگد و افرادی که در این حوزه مسئولیت دارند نصف اعضای خانواده آنها در خارج از کشور بوده و جزو کسانی هستند که اسم امریکا را آهسته می‌آوردند و اینچنین مسئولین را ما مردم انتخاب می‌کنیم بنابراین حق نداریم مشکلات را بر گردن شهدا، انقلاب و اسلام بیندازیم.

معاون سابق هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه مجلس و دولت ما باید انقلابی باشد، خاطرنشان کرد : ستون اقتصاد متزلزل است و  ما را تهدید می‌کند.

وی یادآور شد: فضای مجازی، ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی  و نفوذ در درون مسئولین موجب متزلزل شدن اقتصاد است و با وجود اینکه در حوزه اقتصاد غنی‌ترین، ثروتمندترین‌، بهترین زیرساخت، امکانات و دانشمندان  را داریم  دشمن  ما را تهدید می‌کند  چراکه فرد انقلابی در آن نداریم.

سردار آبنوش خاطرنشان کرد: وقتی در عرصه اقتصاد و غیره مسئولین ما انقلابی نباشند به صورت پنهانی سند 2030  و قرارداد  FATF   را امضاء می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات