کاهش مراجعات آموزش دهندگان به ادارات آموزش و پرورش و صرفه جویی در هزینه و زمان از مزایای بهره‌گیری از سامانه تلفن گویا می باشد.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۸۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان زنجان گفت: آموزشیاران نهضت سواد آموزی استان می توانند برای دریافت اطلاعات سوادآموزان از سامانه تلفن گویای کشوری این سازمان به شماره 88955180 استفاده نمایند.

هادی احمدنیا افزود: : سامانه تلفن گویای سازمان نهضت سوادآموزی به شماره 88955180 با 8 خط از سال 93 راه‌اندازی و به طور مستقیم با پایگاه اطلاعات ثبتی سطح سواد ارتباط دارد.

وی اظهار داشت: بهره‌گیری از قابلیت این سامانه شرایطی را فراهم ساخته که آموزش‌دهندگان در اسرع وقت اطلاعات لازم را برای شناسایی و ثبت نام سوادآموزان واجد شرایط خود کسب کنند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان زنجان با اشاره به مزایای بهره‌گیری از سامانه تلفن گویا تصریح کرد: کاهش مراجعات آموزش دهندگان به ادارات آموزش و پرورش و صرفه جویی در هزینه و زمان، انعطاف در زمان بهره‌گیری از سامانه با توجه به خدمت‌رسانی 24 ساعته این سامانه، جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از تلاش‌های آموزش‌دهندگان برای شناسایی سوادآموزان واجد شرایط از مزایای بهره‌گیری از سامانه تلفن گویا می باشد.

ارسال نظرات