مدیرکل کمیته امداد سمنان خبر داد؛

53 پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان بر پا می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه دو هزار و 200 دانش‌آموز این استان زیرپوشش این نهاد هستند، از برپایی 53 پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۵۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سیدجواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در آستانه برپایی جشن عاطفه‌ها، 53 پایگاه جشن عاطفه‌ها در روزهای 23 شهریورماه در پایگاه کمیته امداد در استان سمنان و روز 24 شهریورماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برپا می‌شود که آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها یک جشن ملی است، اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و تأمین نیازهای دانش‌آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ادامه داد: 735 دانشجو و طلاب و دو هزار و 200 دانش‌آموز استان زیرپوشش کمیته امداد هستند و از خدمات آن بهره می‌گیرند.

رضوی با تأکید بر همراهی و مشارکت مردم در حرکت خداپسندانه حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند تصریح کرد: سرانه پرداختی از جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند تحت حمایت 119 هزار تومان بوده است.

وی تصریح کرد: کمک‌های نقدی در سال گذشته بیش از 84 میلیون تومان و کمک‌های کالایی بیش از 208 میلیون تومان و کمک‌های مستقیم نیز 59 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان ضمن دعوت از همشهریان نوع‌دوست سمنانی در این اقدام خیرخواهانه بیان کرد: 15 پایگاه در سمنان دایر شده که پایگاه اصلی شهرستان سمنان واقع در میدان سعدی است.

رضوی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما در سال 96 در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها، چهار میلیارد ریال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار