خبرهای داغ:
شورای همفکری علوی بسیج دانش آموزی شاهرود:

بی‌شک فاجعه میانمار نه تنها مساله جهان اسلام بلکه مساله تمام دنیای امروز است

شورای همفکری علوی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در بیانیه ای تاکید کرد: بی‌شک امروز فاجعه میانمار نه تنها مساله جهان اسلام بلکه مساله تمام ملت‌ها، اقوام و طوایف بیدار، حق جو و حق طلب دنیای امروز است.
کد خبر: ۸۹۱۶۷۳۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در پی کشتار وحشیانه مردم مظلوم و بی دفاع میانمار به خصوص نونهالان و نوجوانان این کشور شورای همفکری علوی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود بیانیه‌ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‏.
کسی که صبح کند و اهمیتی به امور مسلمانان ندهد از مسلمانان نیست و کسی که صدای شخصی را بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان را سر دهد، ولی پاسخش را ندهد مسلمان نیست پیامبر اکرم صلی الله علیه واله وسلم.
(الکافی، ثقة الاسلام کلینی ج. ۲، ص. ۱۶۴، ح. ۵)
مسلمانان کشور میانمار طی دهه‌های اخیر در معرض انواع و اقسام تضعیف‌ها از جمله آزار، شکنجه، نسل‌کشی و آوارگی قرار گرفته‌اند، کشتار بی رحمانه‌ای که دل هر انسان طالب صلح و نوع دوستی را به درد آورده است.
مردم بی‌دفاع و مظلوم میانمار به خصوص نونهالان و نوجوانان معصوم به جُرم مسلمان بودن تحت ظالمانه‌ترین و بی‌رحم‌ترین ائتلاف‌های شیطانی، به خاک و خون کشیده شده شده‌اند؛ بی‌شک امروز فاجعه میانمار نه تنها مساله جهان اسلام بلکه مساله تمام ملت‌ها، اقوام و طوایف بیدار، حق جو و حق طلب دنیای امروز است.
کجایند دارندگان صلح نوبل؟ چرا صدایی از آنان که برای حیوانات خودکشی می‌کنند در نمی‌آید؟ آری اقتضای روشنفکری سفارشی صهیونیستی همین است.
بسیج دانش آموزی شاهرود از مجامع بین المللی که در واقع زیرمجموعه‌های خائن و مزدور آمریکا هستند انتظاری نداریم. درخواست ما از دولت محترم جمهوری اسلامی است که با توان تمام از همه راه‌های ممکن استفاده کند و جلوی این جنایت بشری را بگیرد.
قطعاً عکس‌العمل ما در قبال این ظلم فاحش در تاریخ ثبت خواهد شد، همچنان که در پیشگاه الهی پاسخگوی عملکرد خود خواهیم بود.
شورای همفکری علوی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود وظیفه شرعی و انسانی خود می‌داند که این اعمال ددمنشانه را به شدت محکوم کند و از تمام نهاد‌های مسئول و افراد ذی نفوذ پیگیری کامل این ماجرا را تا رفع این جنایات خواهان است و در کنار تمام آزادگان جهان فریاد خود را بر ضد این قساوت آشکار و حمایت و سکوت ناظران بلند می‌کنیم و از خداوند متعال نابودی این ستمکاران و ظهور منجی و پناه عالمیان و اتصال انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب جهانی فرزند غدیر خواستاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها