مسوول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفت‌‌وگو با «بسیج» تاکید کرد

اثربخش بودن اقدامات سیاسی بسیج اساتید

همین که اساتید ما دل در گرو نظام و رهبری و پاسداری از ارزش‏ها دارند نشان دهنده این است که برنامه‎های سیاسی ما در بسیج اساتید توانسته اثربخشی خود را در دراز مدت داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۹۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

احمدرضا بسیج مسوول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه برنامه‎های بسیج اساتید برنامه‎های ابلاغی است که در حوزه‎های مختلف از جمله سیاسی و .. صورت می گیرد بیان کرد: برنامه‎هایی که در ارتباط با مسائل سیاسی و آگاه سازی و بصیرت افزایی اساتید است، در قالب برگزاری جلسات سیاسی و حلقه‏ های صالحین است.


مسوول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در ادامه مطرح کرد: شرکت درمناسبت‎های سیاسی و اجتماعی تحت عنوان راهیپمایی‎ها یا نماز جمعه و ... توسط اساتید که با سازماندهی سازمان صورت می گیرد از دیگر اقدامات انجامی بسیج اساتید است.


بسیج در خاتمه پیرو اثربخش بودن برنامه‎های سیاسی بسیج اساتید اظهار داشت: معمولا اثربخشی برنامه‎های سیاسی به صورت نمود فوری نیست اما همین که اساتید ما دل در گرو نظام و رهبری و پاسداری از ارزش‏ها دارند نشان دهنده این است که برنامه‎های سیاسی ما در بسیج اساتید توانسته اثربخشی خود را در دراز مدت داشته باشد و نیروهای جدید را جذب کند و نیروهای انقلابی را هم در همان خط انقلاب نگاه دارد.

ارسال نظرات