مسئول مجتمع ولایت سازمان بسیج دانشجویی گفت: دوره خط امام با حضور ۹۰ نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور در اردوگاه سیدالشهداء (ع) آبعلی سازمان بسیج دانشجویی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۷۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، دوره خط امام با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور در حال برگزاری اسعلی خوان زاده مسئول مجتمع ولایت سازمان بسیج دانشجویی گفت: دوره خط امام با حضور ۹۰ نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاههای سراسری، آزاد و پیام نور کشور در آبعلی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مهارت‌های تشکیلاتی و مبانی تشکیلاتی محتوای این دوره را تشکیل می‌دهند، افزود: در این دوره علاوه بر اینکه هر روز به یکی از ارکان تشکیلات پرداخته می‌شود پیش بینی شده که در پایان دانشجویان در خصوص مسائل بسیج دانشجویی با خبرگان بسیج دانشجویی به گفت و گو بپردازند.

مسئول مجتمع ولایت سازمان بسیج دانشجویی کار گروهی و تیمی را از جمله مزیت‌های این دوره دانست و گفت: در این دوره تا جایی که امکان داشته از برگزاری سخنرانی‌ها و برنامه‌های یک سویه پرهیز شده است.

علی خوان زاده بیان کرد: یکی دیگر از محاسن این دوره این است که مسئولان بسیج دانشجویی می‌توانند به صورت شبکه‌ای از تجربیات هم استفاده کنند.

ارسال نظرات