اولین هنرستان تخصصی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی پسرانه شاهرود راه‌اندازی شد

معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از راه‌اندازی اولین هنرستان تخصصی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی پسرانه شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۴۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سید جواد حسینی گفت: با عنایت به رهنمود مقام معظم رهبری بر توسعه مهارت‌ها و اهداف دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما به‌عنوان بزرگ‌ترین مؤسس مدارس غیردولتی در سطح کشور مبنی بر تقویت روحیه کارآفرینی، استقلال فکری و خوداتکایی فرزندان این مرزوبوم، حوزه معاونت سما شاهرود با توجه به امکانات وسیع و کامل مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اقدام به تأسیس و راه‌اندازی هنرستان تخصصی تربیت‌بدنی و علوم ورزشی پسران برای اولین بار در سطح شهرستان نموده است تا خدمتی درخور شان دانش‌آموزان ارائه نماید.
حسینی افزود: این هنرستان از سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش و آموزش دانش آموزان خواهد کرد.
وی از ویژگی‌های ممتاز هنرستان جدید سما را ارتباط آن با دانشگاه دانست و اظهار کرد: بنا است تا در تدریس دروس عملی این هنرستان از امکانات وسیع و مکان‌های موجود در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود استفاده شود و این ویژگی هنرستان ورزشی سما را از دیگر هنرستان‌های سطح استان متمایز کرده است.
حسینی بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مقاطع و گرایش‌های مختلف دارای رشته تربیت‌بدنی و نیز اساتید این رشته است گفت: وجود چنین مرکز آموزشی در سطح شهرستان شاهرود یکی از الزامات بود تا بتواند استعداد‌های فرزندان این خطه را درزمینهٔ رشته‌های مختلف ورزشی شناسایی و برای مقاطع بالاتر معرفی کند که الحمدالله امروز با راه‌اندازی هنرستان ورزشی سما این امر محقق شده است و امیدواریم باوجود اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود که در گرایش و مقاطع مختلف ورزشی در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند بتوانیم بازدهی خوبی در هنرستان ورزشی سما داشته باشیم.
معاون سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: سعی می‌شود تا از بهترین مربیان موجود در استان و شهرستان برای تدریس نظری و عملی این هنرستان استفاده گردد و باید بگویم واقعا ازلحاظ امکانات سخت‌افزاری و مکان‌های موردنیاز هنرستان مذکور هیچ چیزی از استاندارد‌های کشوری کم نداریم.
حوزه معاونت سما شاهرود با داشتن آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما، دبیرستان پسرانه، ابتدایی دخترانه و پسرانه، پیش‌دبستانی مستقل، آموزشگاه زبان‌های خارجی از مراکز علمی و آموزشی مطرح در شهرستان شاهرود به‌حساب می‌آید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار