خبرهای داغ:
روز گذشته، تعدادی از اراذل و اوباشِ محسن آباد شهرستان برخوار پس از یک درگیری منجر به جرح و امدادخواهی از فوریت‌های پزشکی، در حین انجام ماموریت به تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ حمله و فحاشی کردند که این موضوع از طریق امور حقوقی اورژانس در حال پیگیری است.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۴۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ؛ به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی اعلام شد که در یک نزاع دسته جمعی در منطقه محسن آباد شهرستان برخوار، یک نفر مجروح شده است، لذا سریعا یک واحد امدادی به محل حادثه اعزام شد.

بر اساس این گزارش، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، فرد مصدوم را به داخل آمبولانس منتقل کردند و اقدامات درمانی اولیه از جمله کنترل خونریزی و پانسمان را بر روی او انجام دادند اما در همین هنگام، مصدوم که قصد ادامه درگیری را داشت و تمایلی به اعزام به بیمارستان نداشت، با تکنسین‌ها به مشاجره و فحاشی پرداخت و در همین حین اراذل و اوباش دیگر نیز که هیچ کدام در حالت طبیعی نبودند به سمت مصدوم و تکنسین‌ها حمله‌ور شدند.

پرسنل اورژانس به محض مشاهده این صحنه همراه با آمبولانس و با هماهنگی اتاق فرمان از محل درگیری گریختند و خوشبختانه حادثه‌ای برای آنها و خودروی آمبولانس و تجهیزات آن به وجود نیامد.

گفتنی است، با پیگیری‌های امور حقوقی اورژانس پیش‌بیمارستانی برخوار، عاملان فحاشی و حمله به تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی شناسایی شدند و موضوعِ برخورد قانونی با آنها در حال پیگیری است./ایمنا

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها