خبرهای داغ:
اولین جلسه ستاد طرح شهید حججی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی؛ فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع) و اعضای این ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۹۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان : اولین جلسه ستاد طرح شهید حججی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی؛ فرمانده سپاه صاحب الزمان(ع) و اعضای این ستاد برگزار شد.
اعضاء در ابتدای این جلسه با اشاره به لزوم ساختارمندشدن ، بروز نگه داشتن و پیشرفت کمی و کیفی بسیج بیان داشتند: بسیج موجود زنده ای است که باید روز به روز در جامعه برای رشد همه جانبه ارزش ها ،فضائل اخلاقی ،خدمت رسانی وساخت جامعه اسلامی ؛نوزایی داشته و پویا باشد.
در ادامه این جلسه بر جایگاه ویژه بسیج در نظام جمهوری اسلامی تاکید و عنوان شد: ارزیابی و سنجش اثر بخشی فعالیتهای انجام شده در بسیج یکی از معیارها و مولفه هایی است که می تواند ما را در رسیدن به اهداف خود کمک کند، وعلاوه بر ترسیم وضعیت وموقعیت موجود وضعیت مطلوب را نماینگر می کند.
در این جلسه اعضاء طرح شهید حججی را گام بلندی برای ارزیابی دقیق وضعیت و موقعیت و میزان تاثیرگذاری پایگاه های بسیج مساجد ومحلات دانستند و با اشاره به اهداف این طرح تصریح کردند: مشاهده آثار و نتایج اجرای برنامه ها و دریافت بازخورد میدانی، شناسایی خلاقیت ها و نوآوری ها در اجرای برنامه ها و دستورات، استفاده از عناصر خلاق و مستعد، شناخت دقیق مشکلات و موانع ایجاد تحرک سازمانی از جمله اهداف این طرح است.
شایان ذکراست طرح شهید حججی به منظورارتقای سطح کیفی پایگاه ها و افزایش کارایی رده ها، ارتقای اثر بخشی بر اساس ضوابط ابلاغی، پیشرفت فعالیت پایگاه ها نسبت به دوره های قبل و پیشرونده و پیشبرنده شدن پایگاه ها اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها