بوشهر-فرمانده سپاه شهرستان دیر از اجرای 100 برنامه به مناست هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۸۹
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

سرهنگ پاسدار میرزا احمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس سند جاودانگی و ایثار رزمندگان انقلاب اسلامی در مقابل ظلم است که همه باید در گرامیداشت این ایام تلاش کنیم.

وی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار خوبی است تا قدردان زحمات رزمندگان باشیم.

احمدی افزود: زنده نگه‌داشتن مردانگی، ایثار و رشادت و حماسه‌آفرینی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم آل الله در سطح شهرستان از اهداف این برنامه‌هاست.

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول هفته دفاع مقدس 100 عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و بصیرت افزایی اجرا می‌شود.

سرهنگ احمدی گفت: برپایی مراسم شب خاطره و شب‌شعر با حضور رزمندگان و خانواده‌های انها، تشکیل حلقه‌های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی، سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایام است که توسط سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر اجرا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است که همه ارگان ها و دستگاه ها با برنامه ریزی مناسب به استقبال ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس بروند و برنامه های پر بار و قوی در این هفته برگزار نمایند.

انتهای خبر./

 

ارسال نظرات