خبرهای داغ:
ميانمار و دست خبيث ابرقدرتها در استعمار نوين تبديل به تراژدي بزرگي براي جامعه جهاني شده است.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۸۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ميانمار و دست خبيث ابرقدرتها در استعمار نوين تبديل به تراژدي بزرگي براي جامعه جهاني شده است و براي غارت دنيا استعمار نياز به دشمن فرضي دارد تا به عنوان يك منجي ساختگي وارد شود و ذهنيت ها را نسبت به رفتار كثيف خود توجيه نمايد.

خبر گزاری بسیج در این خصوص تحلیلی ارایه کرده که از نظر می گذرد.
سال 1391 ارتش ميانمار با هنگ هاي پياده و زرهي براي سركوب مسلمانان بي دفاع و آواره وارد ايالت راخين شدند و با قتل عام وحشتناك مسلمانان نسل كشي را رقم زدند .

ايران به عنوان تنها كشور اسلامي كه طبق قانون اساسي ياور مظلومان است وارد شد و با راي زني گسترده با سازمانهاي جهاني و صليب سرخ در نهايت توانست موافقت دولت ميانمار را براي رساندن كمك هاي انسان دوستانه جلب نمايد.
بسياري از نمايندگان مجلس كه اكثريت اصولگرا بودند با ثبت نام براي اعزام به منطقه خطر توانستند به همراه هلال احمر ايران عازم ميانمار شوند و مسلمانان ميانمار را در منطقه اي اسكان داده و كمك هاي بشر دوستانه را به دست آنها برسانند.

دكتر مظفر رييس وقت هلال احمر ايران هم به همراه ساير تيم هاي امدادي رهسپار اين منطقه شد.
ورود تيم امداد هلال احمر ايران به همراه صليب سرخ جهاني باعث توقف كشتار مسلمانان و خارج شدن ارتش ميانمار از منطقه مسلمان نشين راخين شد، اردوگاه هاي بسياري براي اسكان در نظر گرفت و براي اولين بار اسم ايران در ميان مسلمانان ميانمار شنيده شد.
با تشديد جنايت بوداييان و سوزندان مسلمانان كه عظيم ترين نسل كشي را در قرن اخير انجام مي دهند در حقيقت بوداعش دست پرورده انگليس و آمريكا در آن منطقه بوده تا هر جايي اقليت مسلمان وجود دارد به عنوان عامل بخشي از ناامني و افراط گرايي به دنيا معرفي شوند.
در حالي مسلمانان توسط مسيحيان بنام جنگ صليبي كشته مي شوند و دنيا را سكوت مرگ فراگرفته و شوراي بي خاصيت امنيت و سازمان مرده ملل حتي زحمت صدور يك بيانيه خنثي را هم به خود نداد.

اما به محض اينكه شورشيان مسيحي به معادن اورانيوم كه تحت سلطه فرانسه است نزديك شدند لشكر كشي عظيمي را فرانسه با پشتيباني هواپيماهاي پيشرفته و نيروي ويژه انجام داد.
شوراي امنت و سازمان ملل به خاطر منافع فرانسه حالا خواهان خويشتن داري مسلمانان شدند. سياستي كه بسياري از روشنفكران به كشورهاي جهان سوم تحميل كردند كه بيش از 70 سال است با شوراي امنيت و سازمان ملل چشم بر همه ظلم هاي استعمارگران بسته اند.
دولت در خصوص مسلمانان ميانمار بايد با شدت وارد شود و تنها با كار بيانيه خواني نمي توان كار پيش برد وقتي سكوت مرگ كنفرانس بي خاصيت اسلامي را فراگرفته ديگر چه انتظاري از سازمان ظلم ملل داريد؟
طالبان برای کمک به مسلمانان میانمار نیروی نظامی اعزام کرده است و اردوغان بخشی از داعش تحت امر خود را صادر تا بتواند محور مقاومت را از دست ایران خارج کند اما متاسفانه دولتمردان و سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران با سکوت و بیانیه خوانی به دنبال رفع مسوولیت از خود می باشد.
با ورود اردوغان و طالبان جنگ تمام عیار در میانمار را به راه خواهند انداخت و در نهایت با تخریب چهره اسلام داعشی دیگر از مسلمانان مظلوم میانمار به دنیا نشان خواهند داد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها