مسئول گروه جهادی «به سوی نور معرفت» در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

کشت زعفران و کارآفرینی برای 50 خانوار توسط بسیجیان جهادگر

راحله محمدعلی گفت: اوایل آبان ماه ان شا الله برداشت زعفران را داریم. ما با این کار توانستیم برای 50 خانوار و  100نفر کار آفرینی کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۳۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

راحله محمدعلی جهادگر بسیجی و مسئول گروه جهادی به سوی نور معرفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات بهداشت و درمانی این گروه در مناطق محروم اظهار داشت: گروه جهادی به سوی نور معرفت حدود 5 سال است که در زمینه دندانپزشکی اقدامات مختلفی را برای مردم مناطق محروم و دور افتاده انجام می دهد.

مسئول گروه جهادی به سوی نور معرفت در توضیح این مطلب گفت: با توجه به اینکه شبکه های بهداشتی، یونیت های دندانپزشکی در اختیار ما قرار نداده بودند و کم کاری هایی در این زمنیه می شود ما همچنان کار خود را ادامه می دهیم.

محمدعلی در ادامه این مطلب خاطر نشان کرد: متاسفانه مشکلات عصبی و خودسوزی در این بخش از ایلام بسیار زیاد بود و ما پس از انجام تحقیقات متوجه شدیم که مردم این منطقه به روانپزشکان و کارشناسانی نیاز دارند که خوشبختانه این کار  بسیار موفقیت آمیز بود.

وی تصریح کرد: ما کارآفرینی را از سال 92 شروع کردیم، قالیبافی و صنایع تبدیلی و روی کشت زعفران کار کردیم. اوایل آبان ماه ان شا الله برداشت زعفران را داریم. ما با این کار توانستیم برای 50 خانوار و  100نفر کار آفرینی کنیم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار