خبرهای داغ:
شهید سید غلامحسین بحرانی؛
شهید سید غلامحسین بحرانی در وصیت نامه خویش اورده است: ای همه فامیل و بستگان ام بی تفاوت نباشید و به صحنه بیاید زیرا یاری اسلام عمل به فرامین اصلی و به طور کل اسلام است.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۱۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ شهید سید غلامحسین بحرانی در بیست وسوم خرداد ۱۳۴۹ در قزوین به دنیا امد پدرش سید عباس راننده و مادرش رقیه نام داشت.
شهید دانش اموز رشته تجربی در مقطع متوسط بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت در بیست و یکم بهمن ماه ۱۳۶۴ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به پا شهید شد.
بخشی از وصیت نامه شهید سید غلامحسین بحرانی را میخوانیم:
سلام بر پدر و مادر عزیز و بزرگوارم اینجانب به حق می دانم که یک قطره از دریای حقوق شما را ادا نکردم و از شما طلب بخشش می کنم که نتوانستم انها را اجابت کنم.
پدر و مادر عزیزم در مرگ من گریه و زاری نکنید چرا که راهی جز حسین بن علی را نرفتم و هدفی جز الله قدم برنداشتم.
به شما وصیت میکنم اگر برای تان امکان دارد بعد از نماز بر سر جسد من زیارت عاشورای حسینی را بخوانید زیرا من به ان زیارت بسیار علاقه دارم و می خواهم حسین علیه السلام که به او علاقه زیادی دارم در روز محشر و جزا با اهل بیتش به داد و فریادمان برسد و دست ما را بگیرد.
تقاضا دارم انهایی که برای دلسوزی بر جسد من گریه می کنند گریه نکنند. زیرا گریه انها روح من را می آزارد. فقط در عرای حسین علیه السلام و مظلومیت او گریه کنید.
ب/ ت۳۰/ ۱۰۰۳

ارسال نظرات
پر بیننده ها