خبرهای داغ:
مسئول بسیج اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(علیه السلام):
مسئول سازمان بسیج اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی گفت:در ایام تابستان سال جاری یک هزارو ۵۰نفراز سراسر استان به اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۱۶۵۱۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

حاجی علی جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اعزام زائرین شهدا به مناطق هشست سال دفاع مقدس غرب و شمال غرب کشور در تابستان سال جاری به اتمام رسیده است، اظهارداشت: یک هزارو ۵۰نفر در اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از سازمانها و اقشار شرکت کرده اند.

مسئول سازمان بسیج اردویی و گردشگری سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی گفت: مهمترین برنامه های اردوی راهیان نور فرهنگی و بازدید و آشنایی زائرین از مناطق هشت سال دفاع مقدس است و زائرین شهدا از سراسر استان  از یادمانهای استانهای کردستان و کرمانشاه در طول تابستان بازدید کردند.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل ما در اردوهای راهیان نورهزینه است، عنوان کرد: آمار زائرین شهدا به غرب وشمال غرب کشور نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و در این میان برخی از شهرستانها نتوانستند برای اعزام زائرین تامین اعتبار کنند.

جلالی با بیان اینکه کلیه هنماهنگی ها برای اعزام به مناطق هشت سال دفاع مقدس از کانال سپاه انجام می شود، عنوان کرد: بسیج ادارات، مهندسین ودانشجویی بیشترین اعزام را به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب داشته اند.

وی با بیان اینکه مشکلات در اعزام زائرین شهدا به جنوب کشور کمتر است، افزود: اعزام دانش آموزان از ۱۲/۷سال جاری تا پایان سال بجز ایام اربعیین و ایام امتحانات دانش آموزان خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج اردویی و گردشگری سپاه استان با بیان اینکه در همه کارانها راوی و رواحانی حضور دارند، گفت: تاپایان سال جاری در اقشار دانشجویی و محلات نیز اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب خواهیم داشت

ارسال نظرات
پر بیننده ها