مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل از مسئولان استان و دولتی‌ها خواست که با نگاه خود به اردوهای جهادی به رفع محرومیت از این منطقه کمک کنند
کد خبر: ۸۹۱۶۴۲۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، ظهر مراسم بدرقه جهادگران دانشگاه ملی زابل برگزار شد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل در این مراسم اظهار کرد: مسئولان سیستان و بلوچستان به اردو‌های جهادی است.

محمد مهدی نبوی ضمن زنده نگه داشتن یاد شهدای جهادی اخیر گفت: جهادگردان در سرتاسر کشور با تحمل سختی‌ها و دور بودن از خانواده خود به صورت داوطلبانه آماده جهاد در راه رفع محرومیت هستند چرا که اجر آن‌ها در پیشگاه خدای متعال محفوظ است.

وی ادامه داد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل از امروز به مدت ۱۰ روز در روستای تخت عدالت و ملا دادی برگزار خواهد شد که در مجموع ۸۰ نفر از برادران و خواهران جهادی در قالب دو گروه جهادی متمایز به نام‌های یاوران مهدی (عج) مخصوص برادران و زینبیون مخصوص خواهران خواهد بود و تلاش می‌شود که ۳ محور را در دستور کار خود قرار دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل همچنین به توضیح این ۳ محور پرداخت و ادامه داد: ۳ محوری که هدف این گروه‌های جهادی است عبارت است از محور عمرانی و محرومیت زدایی، فرهنگی و همچنین اقتصاد مقاومتی که مهم‌ترین آن می‌تواند باشد.

نبوی گفت: ترمیم و رنگ آمیزی مدرسه و نمای خارجی آن، کلاس‌های آموزشی نظیر زبان و ریاضی و...، فرهنگی شامل کلاس‌هایی مخصوص خواهران و برادران و ورزشی خواهد بود. در بخش اقتصاد مقاومتی نیز قرار شده است که با شناسایی منطقه و شناختن ظرفیت‌های منطقه بتوانیم گامی موثر در جهت بهبود وضعیت اشتغال منطقه برداریم.

وی بیان کرد: در تلاشیم که بتوانیم تا روز‌های پایانی اردو، بسته حمایتی لوازم التحریر به دانش اموزان این ۲ روستا داده شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ملی زابل از مسئولان استان و دولتی‌ها خواست که با نگاه خود به اردو‌های جهادی به رفع محرومیت استان که محرومترین استان کشور است کمک کنند.
ارسال نظرات