خبرهای داغ:
نمازگزاران فاروج پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر استان خراسان شمالی در محکومیت جنایات و کشتار مسلمانان میانمار راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۸۹۱۶۳۶۷
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نمازگزاران فاروج پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر استان خراسان شمالی در محکومیت جنایات و کشتار مسلمانان میانمار راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در شعارهایی سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار علیه ملت‌های مسلمان را محکوم کردند و خواستار بسیج همگانی امت اسلام برای پایان نسل کشی در میانمار شدند.

شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» از سوی راهپیمایی کنندگان در مسیر راهپیمایی ادامه داشت و راهپیمایان بر حمایت ایران و ورود دستگاه دیپلماسی برای حل مشکل مسلمانان میانمار تأکید کردند.

نمازگزاران فاروجی  در این راهپیمایی از مجامع بین‌المللی خواستند تا به سیاست‌های دوگانه خود پایان دهند و در برابر جنایاتی که علیه مردم مسلمان و مظلوم میانمار روا می‌رود موضع گرفته و محکوم کنند.

در روزهای گذشته تصاویر قتل عام بیش از دو هزار نفر از مردم مسلمان میانمار خشم جهان اسلام را در برداشت و مسلمانان در نقاط مختلف دنیا در حمایت از مردم این کشور و پایان دادن خشونت و کشتار مسلمانان میانمار راهپیمایی کرده و از مجامع جهانی خواستند برای پایان دادن به این خشونت وارد عمل شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها