خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کل کشور عصر دیروز در بازدید از اردوهای جهادی در مناطق زلزله زده خراسان شمالی گفت: ما با استقبال خوبی در رابطه با اردو های جهادی از طرف بدنه دانشجویی دانشگاه ها مواجه هستیم و این توان و پتانسیل را باید افزایش دهیم.
کد خبر: ۸۹۱۶۳۵۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ داود گودرزی ادامه داد: تا کنون ۴۰ هزار دانشجو در قالب ۱۳۰۰ گروه به مناطق مختلف کشور اعزام شده اند.

وی افزود: علاوه بر سفر به مناطق محروم، در طول سال تیم های جهادی بسیج دانشجویی با محوریت محرومیت زدایی از حاشیه شهر ها ادامه دارد، امیدواریم با کمک مردم منطقه محروم محرومیت زدایی برای همیشه برطرف شود، برای رفع محرومیت برنامه حضور مستمر در منطقه را در دستور کار خود داریم.

گودرزی افزود: بسیج دانشجویی برنامه های مختلفی برای تبدیل کردن اقتصاد ساکن منطقه به اقتصاد مولد دارد، فرهنگ سازی، آموزش و برگزاری کارگاه های اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه‌های محرومیت ‌زدایی در مناطق محروم است.

وی تاکید کرد: از بین بردن آسیب های اجتماعی از یکی دیگر از رویکردهای اردوهای جهادی است، ۴۰۰ گروه جهادی در تابستان ۹۶ به مناطق محروم اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کل کشور با اشاره به کمک های سایر نهاد ها به اردو های جهادی گفت: بنیاد برکت، کمیته امداد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منابع تامین مالی گروه های جهادی در این اردوها بودند.

وی تشریح کرد: ۲۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده خراسان شمالی طی تفاهم نامه سپاه پاسداران و بنیاد مسکن ساخته خواهد شد که بخشی از این تفاهم نامه را گروه های جهادی انجام می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها