خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: «سینا صفری» و «دنیا سیف» شطرنج بازان ملایری مجوز حضور در مسابقات قهرمانی شطرنج کشور را دریافت کردند.
کد خبر: ۸۹۱۶۳۴۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

شطرنج‌بازان ملایری به مسابقات قهرمانی شطرنج کشور راه یافتندغلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: هیئت شطرنج شهرستان ملایر توانست در دو بخش آقایان و بانوان رده‌های سنی نونهال و نوجوان تیم به مسابقات شطرنج قهرمانی استان اعزام کند و در این مسابقات حضوری فعال و گرم داشته و با داشتن شاگردانی خوب و با استعداد در این رشته ورزشی با قدرت حاضر و کسب مدال کند.

وی افزود: «سینا صفری» و «دنیا سیف» توانستند با هوش سرشار خود مقام اول این مسابقات را از آن خود کنند و به عنوان تنها نماینده استان مجوز ورود به مسابقات شطرنج قهرمانی کشور را کسب کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ابراز داشت: «صفری» و «سیف» از استعدادهای بسیار خوب شطرنج شهرستان به شمار می‌روند که در اوقات فراغت تابستان 96 و مسابقات درون شهری و برون شهری خوش درخشیدند.

وی خاطرنشان کرد: این شطرنج بازان ملایری توانستند برای اولین بار در این رده سنی صاحب مقام شوند و به آرزوی خود که همان شرکت در مسابقات کشوری است، برسند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات