مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: فعالان عرصه تولید و صنعت سنگربانان جهاد اقتصادی هستند؛ وقتی کشور از لحاظ اقتصادی تقویت شود دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند با تهدیدات اقتصادی ضربه‌ای به نظام وارد سازد.
کد خبر: ۸۹۱۶۳۳۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز در نشست با مدیران پالابشگاه امام خمینی(ره) شازند با یادآوری این مسئله که دشمن جنگ اقتصادی را علیه نظام اسلامی با قوت دنبال می‌کند، گفت: کلمه جنگ و اقتصاد یک سری الزاماتی را به وجود می‌آورد که متأسفانه کسانی می‌خواهند از آن الزامات فرار کنند.

وی افزود: تعریف صریحی که مقام معظم رهبری در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشتند، یک نگاه جدی به ما می‌دهد. دشمن با تحریم، جنگ تمام‌عیار اقتصادی در برابر ملت راه انداخته تا کشور را به شکست و عقب‌نشینی وا ‌دارد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با بیان اینکه بنیه اقتصادی کشور توسط کارکنان صنایع به ویژه صنعت نفت حفظ می شود، گفت: در دوران مختلف از پیش از انقلاب تاکنون شاهد تلاش‌های بی‌وقفه فعالان حوزه صنعت و پالایش نفت بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصادمقاومتی تلاش بی‌وقفه مردان و زنان پویا و فعال را در کشور می‌طلبد، تصریح کرد: خوداتکایی، استقلال، پیشرفت، عزت علمی، فناوری و در نهایت اقتصاد مقاومتی نیازمند همت تمامی اقشار جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: فعالان عرصه تولید و صنعت سنگربانان جهاد اقتصادی هستند؛ وقتی کشور از لحاظ اقتصادی تقویت شود دیگر هیچ قدرتی نمی‌تواند با تهدیدات اقتصادی ضربه‌ای به نظام وارد سازد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تاکید کرد: آنچه که امروز دشمن را جری‌تر کرده تا در یک جنگ نابرابر اقتصادی بتواند اهدافش را پیاده کند قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه اقتصادی و فرهنگی است که خود عامل بازدارنده در برابر هجمه‌ها و فشارهای استکبار جهانی است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات