سرپرست شهرداری تبریز گفت: طرح های عمرانی و برنامه‌های ‌خدماتی سطح شهر با تنظیم منابع مالی و پشتوانه‌های اجرایی لازم پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۳۱۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی با بیان این مطلب اظهار داشت: در کنار تامین هزینه‌های جاری و پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران، پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های خدماتی با جدیت در حال پیگیری است و مشکل جدی از بابت منابع مالی برنامه‌های اجرایی وجود ندارد.
وی اضافه کرد: مطابق نظارت‌ها و بازدیدهای اخیر، پروژه‌های جاری مناطق، از قبیل طرح‌های بهسازی، آسفالت‌ریزی و برنامه‌‌های خدمات محله‌ای، با کیفیت مورد انتظار پیش می‌رود.
سرپرست شهرداری تبریز با بیان این‌که پرداخت به موقع حقوق، مهم‌ترین دغدغه مالی در مدیریت شهرداری تبریز متذکر شد: در ماه‌های اخیر، در حالی که بیشتر شهرداری‌های کشور با مشکلات اساسی و تاخیر‌های مدت‌دار در پرداخت مطالبات جاری خود مواجه بوده‌اند، حقوق کارگران و کارمندان شهرداری تبریز با کمترین تاخیر زمانی پرداخت شده که این امر، نقطه‌قوتی در مدیریت مالی شهرداری تبریز به شمار می‌رود.
اسحقی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به محوریت پنج طرح شهر در برنامه‌های عمرانی تبریز ۲۰۱۸ گفت: پنج طرح مقبره‌الشعرا، مرکز همایش‌های بین‌المللی، محورهای گردشگری، میدان آذربایجان و پیاده‌راه جمهوری اسلامی اولویت‌های شهرداری تبریز در حوزه عمران است؛ خوشبختانه هر پنج پروژه به تناسب بودجه‌های توزیعی، در حال پیگیری بوده و توقفی در اجرای هیچ‌‌یک مشاهده نمی‌شود.
وی با اشاره به این‌که کاهش هزینه‌های اجرایی و مدیریت منابع، آرمان مالی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: تلاش بخش‌های مختلف شهرداری، پیگیری برنامه‌های جاری با مد نظر قرار دادن صرفه‌جویی و پرهیز از هزینه‌های زاید است؛ با حفظ همین روند مصمم هستیم که در کنار پیشرفت پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های خدماتی و فرهنگی شهر را با حفظ کیفیت خدمت‌رسانی، پیش ببریم.

ارسال نظرات