رستگاری: تکریم خانواده های معزز شهدا و ایثارگران که حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند در ترویج فرهنگ شهادت و فداکاری در راه دین و کشور بسیار موثر است و باید همواره به آن توجه خاص کرد.
کد خبر: ۸۹۱۶۳۱۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز،سید محمد رستگاری دردیدار با تعدادی از خانواده‌های شهیدان مهریز با قدردانی از صبر و مقاومت آن‌ها و گرامیداشت خاطره شهدای راه حق و فضیلت افزود: انقلاب اسلامی و عظمت آن در سطح دنیا مدیون شهیدان و خانواده‌های آنهاست.
وی ادامه داد: اگر امروز کشور اسلامی ایران با قدرت در دنیا دارای عظمت و عزت است و امنیتی مثال زدنی در مطقه و سطح جهان دارد به خاطر فداکاری شهیدان و مقاومت خانواده‌های آنهاست.
فرماندار مهریز گفت: باید همواره قدردان زحمات و فداکار‌های خانواده‌های معززشهیدان، جانبازان، آزادگان سرفراز و تمام ایثارگران راه خدا بود و سرکشی و حضور در کنار آن‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار دارد.
رستگاری افزود: حضور در کنار خانواده‌های شهیدان و سرکشی از آن‌ها کاری مهم و ارزشمند است که باید همواره در طول سال مدنظر جدی قرار گیرد و به عنوان یک فرهنگ در میان مردم و جوانان نهادینه شود.
سرکشی از خانواده شهیدان با همت پایگاه مقاومت شهید مطهری (ره) و هیات روضه الشهدای مهریز و با حضور جمعی از بسیجیان در این شهرستان انجام شد.
مهریز ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات