خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصار الحسین(ع) همدان تأکید کرد

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت ماه محرم

معاون اجرایی سپاه انصار الحسین(ع) همدان امسال هفته دفاع مقدس مقارن با دهه اول محرم بوده بنابراین باید محوریت و سمت و سوی برنامه‌ها به ماه محرم سوق داده شود.
کد خبر: ۸۹۱۶۲۸۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت ماه محرمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدرضا موسوی موسوی امروز در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان همدان ضمن تبریک میلاد امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: امسال میزبانی برنامه هفته دفاع مقدس برعهده سپاه بوده و بخش عظیمی از این برنامه را این مجموعه انجام می‌دهد.

وی گفت: امسال هفته دفاع مقدس مقارن با دهه اول محرم بوده بنابراین باید محوریت و سمت و سوی برنامه‌ها به ماه محرم سوق داده شود.

معاون اجرایی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس ابراز داشت: اولین برنامه شاخص این هفته برنامه رژه نیروهای مسلح است که با حضور یگان‌های نظامی و انتظامی استان 31 شهریور ماه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تجمع هیئات مذهبی در باغ موزه دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌ها است که امسال این برنامه یکم مهر ماه ساعت 18:30 در محل باغ موزه دفع مقدس برگزار می‌شود.

موسوی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این هفته دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، سخنرانی یادگاران دفاع مقدس پیش از نماز جمعه، عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری برنامه نمایش که مخصوص ایام محرم است.

وی تاکید کرد: در بحث فضاسازی تمام دستگاه‌های اجرایی باید همت کرده و مردم حضور پیدا کنند و اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: فضاسازی باید پررنگ انجام شود چراکه بسیار اهمیت دارد و انجام فضاسازی و مسدود کردن خیابان‌ها نیاز به داربست دارد که برعهده شهرداری است.

وی در ادامه گفت: اگر ما امروز این آسایش و امنیت را داریم و اگر دشمن یک روزنه کوچک پیدا نمی‌کند که به ما حمله کند همه به ایستادگی ملت ما در زمان جنگ برمی‌گردد.

موسوی گفت: گاهی اوقات نیاز است که تلنگری زده شود و متوجه شویم که این امنیت و آسایش را مدیون چه کسانی هستیم چراکه هنوز هم نیاز به این امنیت وجود دارد.

وی در پایان سخنانش رژه نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس را نمایش اقتدار نظام دانست و خاطرنشان کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا برای مردم در این هفته کمتر زحمت ایجاد شده و برای رضای خدا گام برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات